//
کدخبر: ۲۶۰۱۷۰ //

ادامه روابط تجاری آمریکا و چین؛شاید بشود، شاید نشود!

رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد که ممکن است روابط تجاری ایالات متحده با چین ادامه یابد و این امکان نیز وجود دارد که روابط تجاری با این کشور دیگر میسر نباشد.

ادامه روابط تجاری آمریکا و چین؛شاید بشود، شاید نشود!
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد که ممکن است روابط تجاری ایالات متحده با چین را ادامه دهد و هم‌چنین ممکن است ادامه‌ روابط تجاری با چین میسر نباشد.

ترامپ پیش از این تهدید کرده بود که در صورت عدم تحقق فاز یک توافق‌نامه‌ تجاری میان آمریکا و چین مبنی بر خرید ۲۰۰ میلیارد دلاری کالاها و خدمات ایالات متحده توسط چین در طی دو سال آینده، تمام معاملات تجاری با چین را فسخ خواهد کرد.

رئیس‌جمهوری آمریکا در کاخ سفید در پاسخ به این سؤال خبرنگاران که آیا پکن به تعهدات خود در توافق‌نامه ماه ژانویه میان ایالات متحده و چین عمل خواهد کرد یا خیر، گفت: آینده‌ توافق‌نامه‌ تجاری میان ایالات متحده و چین نامشخص است.

او افزود: اطلاعات مربوط به این توافق‌نامه در هفته‌های آینده در دسترس خواهد بود.

ترامپ هم‌چنین گفت: باید ببینیم که چه اتفاق خواهد افتاد و چه توافقی حاصل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: چین متعهد شده است ۲۵۰ میلیارد دلار از محصولات ما را خریداری کند. آن‌ها تاکنون حتی دو سنت هم از محصولات ما را خریداری نکرده‌اند. آن‌ها نمی‌خواهند از ما چیزی بخرند. آن‌ها از مزایای کشور ما بهره برده‌اند. چینی‌ها مجبور به خرید از ما هستند و اگر این کار را نکنند، ما معامله تجاری با چین را فسخ خواهیم کرد. بسیار ساده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۱۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان