//
کدخبر: ۲۵۱۰۱۵ //

سندرز: ترامپ حقایق تکان دهنده‌ای را درباره کرونا مخفی کرده است

برنی سندرز یکی از نامزدهای حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ به شدت از عملکرد دونالد ترامپ در مقابله با بحران شیوع ویروس کرونا انتقاد کرده است.

سندرز: ترامپ حقایق تکان دهنده‌ای را درباره کرونا مخفی کرده است
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت و یکی از نامزدهای حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 روز یکشنبه ضمن انتقاد شدید از ترامپ، گفت: این مساله غیرقابل قبول است که رئیس جمهور آمریکا از اطلاعات نادرست و مبهم درباره ویروس کرونا استفاده کند.

سندرز در ادامه ترامپ را به مخفی کردن حقایق تکان دهنده درباره ویروس کرونا متهم کرد و گفت: این برای او غیرقابل قبول است که اطلاعاتی را درباره ویروس کرونا در اختیار مردم قرار می دهد که افکار عمومی را گیج و سردرگم می کند.

وی این اظهارات را در مناظره با جو بایدن دیگر نامزد حزب دموکرات بیان کرده است. اظهارات سندرز در شرایطی است که گسترش سریع ویروس کرونا در آمریکا به یک نگرانی بزرگ تبدیل شده است.

شیوع کرونا موجب لغو بسیاری از رویدادهای بزرگ سیاسی فرهنگی و اقتصادی در سراسر آمریکا شده است. این بحران فشار زیادی را بر بازارهای مالی وارد کرده و توانایی دولت آمریکا را برای مقابله با چنین بحران های بهداشت و سلامت زیر سئوال برده است.

ترامپ هفته ها ضمن رد حقایق و واقعیت های مربوط به کرونا مدعی شده بود که اطلاعات و مطالب منتشر شده درباره ویروس کرونا یک نوع بزرگنمایی از سوی دموکراتها و برخی رسانه های خبری است. ترامپ پیش از این ادعا می کرد که کرونا جدی تر از بیماری آنفولانزا نیست و بیش از حد به این مساله پرداخته شده است.

ولی طی روزهای اخیر ترامپ لحن صحبت های خود را تغییر داده است. روز چهارشنبه وی سفرهای اروپایی را به طور موقت لغو کرده و وضعیت فوق العاده در سراسر آمریکا اعلام کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۱۰۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان