//
کدخبر: ۲۵۰۲۳۵ //

مسافران ورودی به کرواسی از مبداء ایران قرنطینه اجباری می‌شوند

سفارت ایران در زاگرب از تصمیمات جدید و تدابیر دولت کرواسی برای کاهش شیوع بیماری کرونا خبر داد و اعلام کرد افرادی که از مبدا ایران به این کشور سفر کنند، به مدت ۱۴ روز در قرنطینه اجباری درمانی قرار می‌گیرند.

مسافران ورودی به کرواسی از مبداء ایران قرنطینه اجباری می‌شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

سفارت ایران در کرواسی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: وزارت خارجه و امور اروپایی جمهوری کرواسی امروز (جمعه) با ارسال یادداشتی به تمامی نمایندگی‌های دیپلماتیک، کنسولگری‌ها و دفاتر خارجی مستقر در کرواسی، تصمیمات جدید و تشدید تدابیر برای کاهش شیوع بیماری ویروس کووید 19 (کرونا) را اعلام کرد.

بر اساس این اطلاعیه، تمامی افرادی که از چین (منطقه هوبای)، ایتالیا، آلمان (هینسبرگ و راین وست فالیا)، کره جنوبی (شهر دیاگ و استان چیونگدو) و  ایران وارد کرواسی می شوند، برای آنها قرنطینه اجباری درمانی به مدت 14 روز اجرا می‌شود.

همچنین در این دستورالعمل آمده است که افرادی که از چین (به غیر از منطقه هوبای)، هنگ کنگ، کره جنوبی (به غیر از دیاگ و استان چیونگدو)، ژاپن، سنگاپور، فرانسه، سوئیس، اسپانیا، هلند، سوئد، بریتانیا و ایرلند شمالی به کرواسی می‌آیند، برای آنها در بدو ورود به این کشور گواهی قرنطینه خانگی (اجباری) 14 روزه صادر می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۰۲۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان