//
کدخبر: ۲۴۸۳۳۲ //

پوتین از گسترش شایعه درباره کرونا در روسیه انتقاد کرد

رئیس جمهوری روسیه با انتقاد از گسترش شایعات در کشورش درباره میزان ابتلایان به ویروس کرونا اعلام کرد: اخبار جعلی و بی اساس درباره ابعاد این بیماری در روسیه از خارج سازماندهی و منتشر می شود.

پوتین از گسترش شایعه درباره کرونا در روسیه انتقاد کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین روز چهارشنبه اعلام کرد: ولادیمیر پوتین در جلسه دولت روسیه که به بررسی وضعیت بیماری کرونا در روسیه و جهان اختصاص داشت، گفت: سازمان امنیت فدرال روسیه گزارش داده که شایعات ازخارج از کشور سازماندهی می شود.

وی ادامه داد: متاسفانه این گونه اعمال همواره ما را همراهی می کنند. هدف چنین شایعاتی معلوم است و شامل ایجاد ترس و هرج و مرج در بین مردم روسیه می شود. 

پوتین گفت: برای مقابله با این گونه اقدامات، فقط نیاز به اطلاع رسانی بموقع و موثق به مردم وجود دارد.

وی افزود: خدا را شکر هنوز مساله بحرانی در روسیه رخ نداده است اما مردم باید از وضعیت واقعی اطلاع داشته باشند. من می خواهم که این کار هر چه زودتر صورت گیرد. 

 تاتیانا گولیکووا رئیس کمیسیون مقابله با کرونا نیز در این جلسه گفت: تاکنون در جهان بیش از 93 هزار نفر به کرونا مبتلا شده اند که بیشتر آنها مردم چین، کره جنوبی،ایتالیا  و ایران هستند.

 گفتنی است امروز سازمان فدرال ارتباطات جمعی روسیه (روس کوم نادزور) اعلام کرد که منابعی که به انتشار شایعات مربوط به کرونا می پردازند در روسیه ممنوع می شوند. 

اواخر سال میلادی گذشته چین از شیوع بیماری عفونی ناشناخته‌ای در شهر ووهان این کشور خبر داد. 

عامل این بیماری ویروس کرونا بود که تاکنون مردم بیش از ۷۵ کشور را به بیماری کرونا مبتلا کرده است.

بر اساس اطلاعات موجود، تا امروز شمار مبتلایان به کرونا از مرز ۹۳ هزار نفر فراتر رفته و ۳۲۰۲ نفر نیز بر اثر این بیماری مرده اند. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۸۳۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان