//
کدخبر: ۲۴۹۵۱۰ //

رییس جمهوری چین به کانون اصلی کرونا سفر کرد

«شی جین پینگ» رییس جمهوری چین صبح امروز سه شنبه به شهر ووهان مرکز استان هوبی کانون اصلی شیوع ویروس کرونا رفت تا از نزدیک تلاش های دولت برای مهار این بیماری را مدیریت کند.

رییس جمهوری چین به کانون اصلی کرونا سفر کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 شی به عنوان دبیر کل کمیته مرکزی حزب کمونیست چین و رئیس کمیسیون مرکزی نظامی در این سفر ضمن بررسی وضعیت ووهان از نظر مدیریت ویروس کرونا از فعالیت مددکاران، پزشکان، افسران نظامی و سربازان، افسران پلیس، مقامات بهداشتی و داوطلبانی که در حال مبارزه با بیماری همه گیر کرونا هستند، بازدید و با آنها دیدار خواهد کرد.

رییس جمهوری چین همچنین قرار است در سفر به ووهان از بیمارستان «جینینتان» جایی که اولین بیمار مبتلا به ویروس کرونا در آنجا تایید شد، بازدید کند.   

مقامات بهداشتی چین اعلام کردند برای سومین روز متوالی شمار مبتلایان به کرونا در خارج از هوبی و شهر ووهان به صفر رسیده است،  با این حال رقم کل مبتلایان به ویروس کرونا در چین تا کنون به ۸۰ هزار و ۷۵۴ نفر و شمار فوتی ها هم به سه هزار و ۱۳۶ تن رسیده است.

تا کنون ۵۹ هزار و ۹۰۵ نفر هم در چین درمان و از بیمارستان ها و مراکز درمانی مرخص شده اند.

قرنطینه شهرها و مناطق پر خطر، تعطیلی ادارات، مدارس، کارخانه و اماکن عمومی، بررسی ورود و خروج افراد از نظر دمای بدن و قرنطینه ۱۴ روزه کسانی که از شهرهای پرخطر و یا کشورهای دیگر به چین بر می گردند از جمله اقداماتی است که باعث کاهش و کنترل تعداد مبتلایان به کرونا در این کشور شده است.

در خارج از چین نیز تا کنون ۳۳ هزار و ۲۰۴ تن به کرونا مبتلا شده و ۸۷۰ نفر هم فوت شده اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۹۵۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان