//
کدخبر: ۲۳۹۵۹۹ //

مادورو: سوریه سزاوار صلح و آرامش است

رئیس جمهور ونزوئلا در دیدار با یکی از مقامات دولت سوریه گفت این کشور که با رهبری و ارتش خود توانسته بر تروریسم پیروز شود و سزاوار صلح و آرامش است.

مادورو: سوریه سزاوار صلح و آرامش است
به گزارش فرتاک نیوز،

 «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا در حاشیه کنفرانس بین‌المللی «مبارزه با امپریالیسم در راستای صلح، زندگی و حق حاکمیت» با «محسن بلال» از مقامات دولت سوریه و عضو هیأت مرکزی حزب حاکم این کشور دیدار کرد.

به نوشته خبرگزاری «سانا»، مادورو در این دیدار از ملت و رئیس‌جمهور سوریه قدردانی کرد و با این کشور به دلیل مقابله با تروریسم ابراز همبستگی کرد.

رئیس جمهور ونزوئلا در این دیدار گفت: «ملت سوریه که با رهبری و ارتش خود توانست بر تروریسم پیروز شود سزاوار صلح و آرامش است.»

بلال نیز در کنفرانسی که در کاراکاس با حضور بیش از ۱۵۰۰ شخصیت بین‌المللی برگزار شد، تأکید کرد که سوریه در کنار ونزوئلا و مردم این کشور در مقابل امپریالیسم که می‌خواهد سیطره خود را بر جهان بگستراند، ایستاده است.

این مقام سوری اضافه کرد: «سوریه در خط مقدم مقابله با اشغالگری آمریکا قرار دارد که به دنبال سرقت و چپاول منابع طبیعی سوریه است.»

وی افزود: «سوریه با پایداری ارتش و ملت خود و حمایت برادران و دوستانش در مقابله آمریکا و تروریست‌هایی که واشنگتن آنها را ایجاد کرده بود، ایستاده است.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۹۵۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان