//
کدخبر: ۲۳۶۲۳۷ //

نماینده دموکرات آمریکا: واکنش ترامپ در برابر ایران نسنجیده است

نماینده دموکرات مجلس کنگره آمریکا به سخنان ضد ایرانی شب گذشته ترامپ واکنش نشان داد.

نماینده دموکرات آمریکا: واکنش ترامپ در برابر ایران نسنجیده است
به گزارش فرتاک نیوز،

«ایلهان عمر»، نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به سخنان شب گذشته ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که ایران را تهدید به تحریم‌های سخت‌تر و شدیدتر کرده بود، حال در حساب کاربری خود در توئیتر گفته است: این (سخنان ترامپ) عاقلانه نیست چون تحریم‌ها جنگ تمام عیار اقتصادی هستند.

عمر در ادامه به تاثیرات تحریم‌ها علیه ایران اشاره کرد و گفت که این تحریم‌ها قبلاً باعث کمبودهای پزشکی و مرگ‌های بسیار زیادی شده بودند.

نماینده کنگره آمریکا همچنین خطاب به رئیس جمهور این کشور که مدعی تنش‌زدایی با ایران شده بود، گفته است: تو نمی‌توانی مدعی تنش زدایی شوی و بعد از آن تحریم‌های جدید و بی هدف را اعلام کنی، چون این گونه واکنش، حساب شده نیست.

عصر روز گذشته، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در نخستین سخنرانی رسمی خود پس از بمباران پایگاه‌های نظامی این کشور در عراق توسط موشک‌های ایرانی، مدعی شد: آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اتخاذ خواهد کرد، تا زمانی که ایران رفتار خود را عوض کند.

با این حال بسیاری نسبت به تداوم رفتار خصمانه ترامپ در برابر ایران هشدار داده و عملکرد آمریکا در منطقه را باعث تشدید بیشتر تنش‌ها عنوان کرده‌اند.

حمله موشکی اخیر ایران علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق که بامداد چهارشنبه صورت گرفت، در واکنش به اقدام تروریستی این کشور علیه «سردار حاج قاسم سلیمانی» و همراهان وی انجام شد و به گفته یک منبع آگاه حداقل ۸۰ کشته از سوی نظامیان آمریکایی برجای گذاشته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۶۲۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان