//
کدخبر: ۲۳۱۷۹۷ //

رژیم صهیونیستی احتمالا آژیرهای حملات راکتی را غیرفعال می‌کند

اضطراب و ناراحتی‌های روحی ناشی از شنیدن صدای آژیر خطر هنگام حملات راکتی نیروهای مقاومت در غزه، مقامات نظامی رژیم صهیونیستی را به این فکر انداخته که پخش آژیر را متوقف کنند.

رژیم صهیونیستی احتمالا آژیرهای حملات راکتی را غیرفعال می‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

ارتش رژیم صهیونیستی از بیم آسیب‌های روحی و روانی ناشی از شنیدن صدای آژیر خطر هنگام حملات راکتی نیروهای مقاومت در غزه به شهرک‌های جنوب فلسطین اشغالی، در نظر دارد پخش صدای آژیر خطر را متوقف کند.

به نوشته روزنامه «یدیعوت آحارانوت» به گفته منابع مطلع، حملات راکتی از غزه به شهرهای فلسطین اشغالی  و پخش صدای آژیر موجب مصدومیت ساکنان این شهرها به دلیل عجله برای پناه گرفتن شده است. گفته می‌شود که ساکنان این شهرها دچار آسیب روحی و روانی شده‌اند.

منابع مطلع در ارتش رژیم صهیونیستی سه‌شنبه گفتند که  ارتش اسرائیل در نظر دارد با قطع پخش صدای آژیر لحظاتی قبل از حملات راکتی از غزه، تنها به سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین اکتفا کند.

بر اساس این گزارش، اینک اهالی شهرهای در معرض حملات راکتی به خاطر شنیدن صدای آژیر دچار اضطراب و افسردگی شده‌اند. همچنین تعداد زیادی به دلیل اضطراب ناشی از شنیدن صدای ناخوشایند آژیرها و شوک وارده تحت درمان قرار دارند. در جریان یکی از حملات راکتی اخیر یک زن ساکن شهر «بت‌یام» در جنوب تل‌ آویو دچار حمله قلبی شد.

این در حالی است که مقر فرماندهی پدافندی رژیم صهیونیستی کماکان خواستار تداوم روند پخش آژیر هنگام حملات راکتی گروه‌های مقاومت از غزه است. 

این مرکز اعلام کرده است: «بهای کشته شدن یک نفر بر اثر حملات مستقیم راکتی، به مراتب بیشتر از صدمات ناشی از اضطراب است.»

چندی قبل  شلیک چند راکت از سمت غزه و به صدا در آمدن آژیر خطر در شهرک‌های جنوب سرزمین اشغالی موجب شد «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم که در مراسم حزب «لیکود» در «اشدود» شرکت کرده بود سخنرانی خود را نیمه‌تمام رها کرده و سراسیمه به پناهگاه فرار کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۱۷۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان