//
کدخبر: ۲۲۸۷۶۴ //

دیدار معاونان وزیر خارجه روسیه با اسد؛ تاکید بر ضرورت آزادسازی همه شهرها

در دیدار بین معاونان وزیر خارجه روسیه با رئیس‌‎جمهور سوریه بر ضرورت آزادسازی همه مناطق این کشور از لوث تروریسم تاکید شد.

دیدار معاونان وزیر خارجه روسیه با اسد؛ تاکید بر ضرورت آزادسازی همه شهرها
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، الکساندر لاورنتیف و سرگئی ویریشین معاونان وزیر خارجه روسیه که به سوریه سفر کرده‌اند با بشار اسد رئیس‌جمهور این کشور دیدار کردند.

دو طرف در این دیدار درباره اوضاع سوریه به ویژه در ادلب و تجاوزهای مکرری که گروه‌های تروریستی علیه مناطق مسکونی مجاوز انجام می‌دهند بحث و تبادل نظر کردند.

ریاست‌جمهوری سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد که دو طرف بر مواضع مشترک روسیه و سوریه در ادامه مبارزه با تروریسم و جلوگیری از استفاده از اهالی منطقه به عنوان سپرهای انسانی از سوی تروریست‌ها تاکید کردند.

در این دیدار همچنین درباره اوضاع شمال شرق سوریه و حضور نیروهای ترکیه بحث و تبادل نظر شد. اسد و لاورنتیف در این دیدار تاکید کردند که تسلط ارتش سوریه بر کل سرزمین‌ها و شهرها و از سرگیری فعالیت نهادهای دولتی سوریه عاملی اصلی در بازگرداندن ثبات و امنیت برای اهالی این مناطق و بازگشت زندگی طبیعی به آنجا است.

دو طرف همچنین ضمن گفت‌وگو درباره تحولات سیاسی و آمادگی برای برگزاری دور بعدی مذاکرات آستانه بر اهمیت ادامه مشورت‌ها و هماهنگی مشترک برای مقابله با دخالت‌های برخی کشورها در روند سیاسی سوریه تاکید کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۸۷۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان