//
کدخبر: ۲۲۲۸۷۴ //

سردرگمی سیاسی در سرزمین‌های اشغالی

کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه شانس بنی‌گانتس برای تشکیل کابینه شبیه نتانیاهو است، گفت: با توجه به اینکه بنی گانتس برای تشکیل کابینه خود با مشکلاتی روبرو است باید امتیازاتی را به دیگر احزاب بدهد تا بتواند کارش را پیش ببرد.


سردرگمی سیاسی در سرزمین‌های اشغالی
به گزارش فرتاک نیوز،

عبدالرضا فرجی‌راد با اشاره به وضعیت سردرگمی سیاسی در سرزمین‌های اشغالی بیان کرد‌: شانس بنی‌گانتس برای تشکیل کابینه شبیه نتانیاهو است.

وی افزود: میزان رای و تعداد کرسی‌های نتانیاهو و بنی گانتس شبیه هم است و باید از گروه‌ها و احزاب مختلف برای ائتلاف در کابینه‌شان استفاده کنند.

سفیر پیشین ایران در نروژ و مجارستان یادآور شد: با توجه به اینکه بنی گانتس برای تشکیل کابینه خود با مشکلاتی روبرو است باید امتیازاتی را به دیگر احزاب بدهد تا بتواند کارش را پیش ببرد؛ مثلا یک طرف کار حضور لیبرمن است  که او نیز خود مدعی نخست‌وزیری است لذا گانتس همان مشکلات نتانیاهو را دارد و باید امتیازاتی را بدهد.

فرجی راد با بیان اینکه شاید کار به انجام  انتخابات دور بعدی در رژیم صهیونیستی بکشد، گفت: یک مسئله مهم دیگر وجود دارد مبنی براینکه اگر نتانیاهو تا چند هفته آینده مجبور شود خود را به دادگاه معرفی کند و در صورت محکوم شدنش، کار بنی گانتس خیلی راحت‌تر می‌شود زیرا می‌تواند از حزب نتانیاهو هم نیروگیری کند وموفق به تشکیل کابینه شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۲۸۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان