//
کدخبر: ۲۲۰۷۰۷ //

با آمریکا برای رسیدگی به نگرانی‌های دو جانبه همکاری می‌کنیم

معاون نخست وزیر چین امروز (شنبه) گفت، دولتش با آمریکا برای رسیدگی به نگرانی‌های دو طرفه بر مبنای برابری و احترام دو جانبه همکاری می‌کند و توقف نبرد تجاری بین دو کشور برای دو طرف و جهان بسیار خوب خواهد بود.

 با آمریکا برای رسیدگی به نگرانی‌های دو جانبه همکاری می‌کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از خبرگزاری رویترز، لیو هه، معاون نخست وزیر چین و مذاکره کننده ارشد تجاری بین پکن و واشنگتن گفت: دو طرف پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای را در بسیاری از زمینه‌ها به دست آورده‌اند که برای دستیابی به یک توافق مورد قبول برای طرفین خوب است. توقف تنش بر سر نبرد تجاری هم به نفع آمریکا و هم چین و هم به نفع تمام جهان است. امیدواریم آنچه که مدنظر است، حاصل شود.

چین و ایالات متحده اخیرا به توافقی محدود در راستای پایان دادن به نبرد تجاری دست یافتند و حالا به دنبال یک توافق مکتوب هستند.

معاون نخست وزیر چین همچنین گفت، کشورش به دنبال افزایش سرمایه‌گذاری‌ها در زمینه فناوری‌های اصلی برای تسریع پیشرفت‌های اقتصادی است و ادامه داد: دورنمای اقتصادی همچنان برای کشور چین از اولویت زیادی برخوردار و روشن است. ما نگران ناآرامی‌های کوتاه مدت اقتصادی نیستیم. ما مطمئنیم که این در توانایی ما وجود دارد که به اهداف اقتصادی کلان ظرف یک سال دست پیدا کنیم. بهبود روابط بین آمریکا و چین برای جهان منفعت زیادی در پی دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۰۷۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان