//
کدخبر: ۲۱۶۳۷۸ //

هواپیمای بن سلمان برای عمران‌خان دردسر ساز شد

هواپیمای اختصاصی محمد بن سلمان ولیعهد عربستان که حامل عمران خان نخست وزیر پاکستان و در راه بازگشت به اسلام آباد بود به دلیل نقص فنی به نیویورک بازگشت.

هواپیمای بن سلمان برای عمران‌خان دردسر ساز شد
به گزارش فرتاک نیوز،

بر اساس گزارش روز شنبه رسانه‌های پاکستانی،  عمران خان هفته گذشته با پرواز تجاری به جده سفر کرد و سپس با هواپیمای اختصاصی که بن سلمان در اختیار وی گذاشت راهی نیویورک شد تا در نشست‌ سالانه سازمان ملل شرکت کند.

این اقدام خارج از عرف ولیعهد سعودی که بیشتر برای جلب نظر و اطمینان پاکستان همزمان با حملات اخیر به تاسیسات نفتی آرامکو و اقدامات ریاض در منطقه انجام شد، از سوی جناح مخالف دولت در پاکستان به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

عمران خان که پس از سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل و پایان دیدارها و نشست‌های خبری به همراه اعضای هیات خود با هواپیمای اختصاصی ولیعهد سعودی نیویورک را ترک کرده بود؛ تقریبا پس از پنج ساعت پرواز- در مسیر تورنتو به دلیل آنچه که نقص فنی اعلام شد، دوباره به نیویورک بازگشت.

شبکه‌های خبری پاکستان گزارش دادند: عمران خان و اعضای هیات پاکستانی مجبور هستند تا امشب -به وقت محلی- را در نیویورک سپری کنند.

قرار بود نخست وزیر پاکستان امروز پس از ورود به اسلام آباد، برای بازدید از مناطق زلزله زده به منطقه کشمیر -تحت کنترل دولت این کشور- برود.

«احسن اقبال» وزیر سابق برنامه ریزی پاکستان و دبیرکل حزب مسلم لیگ نواز با انتقاد از عمران خان برای استفاده از هواپیمای اختصاصی بن سلمان برای سفر به آمریکا، گفت: کسانی که شعار صرفه‌جویی سر می‌دادند بجای استفاده از هواپیماهای اختصاصی، باید سادگی را پیشه‌ کرده و مانند افراد عادی یا هواپیماهای مسافربری سفر می‌کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۶۳۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان