//
کدخبر: ۲۱۵۵۸۵ //

شکار ۱۰ مزدور ائتلاف متجاوز سعودی در عملیات یمنی‌ها

تک‌تیراندازان یمنی در ادامه عملیات خود با هدف متوقف ساختن تجاوز عربستان موفق شدند ده مزدور این رژیم را کشته و زخمی کنند.

شکار ۱۰ مزدور ائتلاف متجاوز سعودی در عملیات یمنی‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از المسیره، یک منبع نظامی گفت که بر اثر حملات موشکی و توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مراکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی و ماشین آلات آنها در منطقه "مثلث عاهم" در حجه شماری از آنها کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر تک تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در ادامه عملیات خود با هدف متوقف ساختن تجاوز عربستان موفق شدند 10 مزدور ائتلاف متجاوز سعودی را در جنوب و غرب حرض و شرق کوه النار و جنوب حیران کشته و زخمی کنند.

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن 4 فروند موشک زلزال 1 به مراکز تجمع مزدوران در حیران شلیک کرد.

یک منبع نظامی گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شدند پیشروی مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در الربوعه واقع در عسیر را متوقف کنند.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۵۵۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان