//
کدخبر: ۲۰۷۲۲۷ //

دو نماینده مسلمان کنگره آمریکا: ان‌شاءالله فلسطین به زودی آزاد شود

دو نماینده مسلمان کنگره آمریکا که از اخیرا از سفر به فلسطین اشغالی منع شدند، آرزو کردند که فلسطین در آینده‌ای نزدیک آزاد شود.

دو نماینده مسلمان کنگره آمریکا: ان‌شاءالله فلسطین به زودی آزاد شود
به گزارش فرتاک نیوز،

«رشیده طلیب» و «ایلهان عمر» دو نماینده مسلمان کنگره آمریکا که اخیرا از ورود به فلسطین اشغالی منع شدند، در پیام‌هایی که با خشم حامیان رژیم صهیونیستی در شبکه‌های اجتماعی روبرو شده، آرزو کردند که فلسطین هرچه زودتر آزاد شود.

طلیب که اصالتی فلسطینی دارد، با اشاره به پارچه‌نوشته‌هایی که برای استقبال از او و عمر در کرانه باختری آماده شده بود، در توییتر نوشته است: «یک روز من و ایلهان عمر از بیت لحم دیدن خواهیم کرد و ان‌شاءالله که آن روز [فلسطین] آزاد شده باشد. #فلسطین‌راآزادکنید.»

عمر هم در پاسخ به طلیب نوشته است: «یک روز خیلی زود.»

این دو عضو دموکرات تازه‌وارد مجلس نمایندگان آمریکا از منتقدان سرسخت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا به شمار می‌آیند. این دو نفر قرار بود این هفته به فلسطین اشغالی سفر کنند، اما ترامپ از رژیم صهیونیستی خواست به این دو روادید ندهد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز با متهم کردن طلیب و عمر به حمایت از جنبش تحریم اسرائیل (بی‌دی‌اس)، اعلام کرد که این دو نفر حق ورود به فلسطین اشغالی را ندارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۲۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان