//
کدخبر: ۲۰۴۳۵۹ //

حماس: رژیم صهیونیستی تاوان جنایاتش علیه قدس را خواهد داد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تأکید کرد که رژیم صهیونیستی تاوان جنایاتش علیه قدس اشغالی به ویژه ساکنان شهرک عیسویه را خواهد داد.

حماس: رژیم صهیونیستی تاوان جنایاتش علیه قدس را خواهد داد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، این جنبش در بیانیه‌ای در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ساکنان شهرک عیسویه در قدس اشغالی و تخریب خانه‌های فلسطینیان در محله صور باهر در جنوب این شهر، تصریح کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی فرصت ایجاد شده را برای تشدید اقدامات وحشیگرانه خود غنیمت می شمارد؛ از حمایت‌های همه‌جانبه دولت آمریکا گرفته تا سکوت جامعه بین‌الملل و همسویی بسیاری از کشورهای عربی با قطار عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی. تمامی این مسائل موجب شده تا این رژیم دست به بزرگ‌ترین جنایت علیه فلسطینیان زده و گسترده‌ترین عملیات تخریب خانه های فلسطینیان را در محله صور باهر در جنوب قدس به راه بیندازد و از طرفی هم همچنان به تجاوزات علیه ساکنان شهرک عیسویه و کوچاندن آنان ادامه می دهد.

حماس ضمن تقدیر از ساکنان قدس و ایستادگی آنان در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی، کشورهای اسلامی و عربی را به حمایت از قدس فراخواند.

این جنبش اشاره کرد که هجمه گسترده و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه قدس و مناطق اطراف آن همچنان ادامه دارد و این رژیم خود را برای گسترده ترین عملیات تخریب در وادالحمص آماده می کند. حماس عموم ملت فلسطین را به مقابله با رژیم صهیونیستی و حمایت از ساکنان این منطقه فراخواند.

حماس همچنین تمامی طرف‌های ذی‌ربط را به ارجاع پرونده جنایات رژیم صهیونیستی به محافل بین‌المللی و تلاش برای برملا کردن جنایات این رژیم علیه ملت فلسطین فراخواند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۳۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان