//
کدخبر: ۲۰۰۹۱۹ //

مزدوران سعودی هدف حمله موشکی یمن قرار گرفتند

منابع یمنی شنبه شب گزارش دادند: مزدوران وابسته به ائتلاف سعودی هدف موشکی یگان ارتش و کمیته های مردمی یمن قرار گرفتند.

مزدوران سعودی هدف حمله موشکی یمن قرار گرفتند
به گزارش فرتاک نیوز،

تارنمای شبکه تلویزیونی "المسیره یمن" بدون ذکر جزئیات بیشتر در این باره گزارش داد، نیروهای متجاوز در منطقه "حیران" در استان "حجه" در شمال غرب صنعاء مورد هدف موشک بومی "زلزال ۱" و چند فروند موشک "کاتیوشا"قرار گرفتند.

منطقه "حیران" یکی از شهرستان‌های استان حجه است که بیش از ۱۵ هزار نفر جمعیت دارد.

در هفته‌های اخیر، حملات دفاعی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع نیروهای وفادار به ائتلاف سعودی و نیز تأسیسات حساس عربستان شدت گرفته است.

در همین راستا، "یحیی سریع" سخنگوی نیروهای مسلح یمن پنجشنبه گذشته (۱۳ تیرماه) اعلام کرد که فرودگاه جیزان در جنوب غرب عربستان هدف حمله پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار گرفت.

قدرت این حمله چنان شدید بود که تمامی پروازهای بزرگ عربستان به مقصد فرودگاه جیزان و از مبدأ این فرودگاه به دیگر شهرهای عربستان لغو شده بود.

تشدید حملات دفاعی ارتش یمن به مراکز حساس سعودی پس از آن صورت می‌گیرد که مقام‌های یمنی از تمامی اتباع بیگانه در عربستان خواسته اند که از مراکز نظامی فاصله بگیرند.

در هفته‌های گذشته همچنین مراکز نظامی شهرهای جنوبی عربستان شامل شهرهای جیزان، نجران و عسیر هدف گسترده حمله پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار گرفته است؛ به طوری که موشک‌های پاتریوت آمریکا مستقر در عربستان قادر به رهگیری آنها نشده اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۰۹۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان