//
کدخبر: ۱۹۹۴۱۸ //

حملات پهپادی مجدد انصارالله به ۲ فرودگاه جیزان و أبها در جنوب عربستان

انصارالله از حملات پهپادی جدیدی به آشیانه‌های جنگنده‌ها و مواضع نظامی در فرودگاه جیزان (جازان) و أبها در جنوب غرب عربستان خبر داد.

حملات پهپادی مجدد انصارالله به ۲ فرودگاه جیزان و أبها در جنوب عربستان
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از شبکه المسیره، یحیی سریع، سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن وابسته به انصارالله اعلام کرد، یگان پهپادی ارتش حملاتی را با پهپادهای قاصف ۲K به آشیانه‌های جنگنده‌ها و مواضع نظامی دیگر در فرودگاه منطقه‌ای جیزان و فرودگاه بین‌المللی أبها صورت داد.

به گفته این سخنگو، حملات پهپادی با دقت به اهداف مورد نظر اصابت کرده و منجر به توقف در فعالیت و پروازها از هر دو فرودگاه شدند.

یحیی سریع بار دیگر بر ادامه عملیات نظامی در چارچوب دفاع از خود و در واکنش به تداوم حملات خصمانه و محاصره ظالمانه علیه ملت یمن برای پنجمین سال متوالی تاکید کرد.

سخنگوی نیروهای ارتش یمن همچنین اعلام کرد، امروز (یکشنبه) فرماندهی کل نیروهای مسلح نمایشگاه شهید صالح الصماد را افتتاح خواهد کرد و در این نمایشگاه یک سلاح جدید از جمله موشک بالستیک بالدار و نیز صنایع نظامی جدید یگان پهپادی انصارالله رونمایی خواهند شد.

این در حالی است که ائتلاف سعودی مدعی رهگیری پهپادهای انصارالله شده است. ترکی المالکی سخنگوی این ائتلاف سعودی در بیانیه‌ای مدعی شد: ادعاهای حوثی‌ها درباره اصابت پهپادها به اهداف‌شان صحت ندارند و این پهپادها توسط سامانه‌های دفاع هوایی ائتلاف منهدم شدند.

اخیراً انصارالله حملات پهپادی و حملات با موشک‌های میان برد خود به اهداف سعودی در راس آنها فرودگاه‌های این کشور در هم‌جواری یمن را گسترش داده است.

از طرفی رسانه‌های سعودی از کشته شدن چهار سرباز عربستان در درگیری با نیروهای انصارالله در مرزهای جنوبی خبر دادند. همواره درگیری‌های پراکنده و محدودی در نزدیکی مرزهای یمن میان ارتش سعودی و انصارالله در می‌گیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۹۴۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان