//
کدخبر: ۱۹۸۸۸۴ //

ترامپ: اگر مهاجران شرایط اردوگاه‌های مرزی را دوست ندارند، به آمریکا نیایند

به دنبال هفته‌ها انتشار گزارش‌ها از شرایط خطرناک و وحشتناک در داخل اردوگاه‌های مرزی مهاجران رئیس جمهوری آمریکا در یک سری توییت تاکید کرد: بسیاری از مهاجرانی که در این اردوگاهای پرجمعیت به سر می‌برند به مراتب در شرایط بسیار بهتر و امن‌تری نسبت به کشور خودشان زندگی می‌کنند!

ترامپ: اگر مهاجران شرایط اردوگاه‌های مرزی را دوست ندارند، به آمریکا نیایند
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نوشته روزنامه ایندیپندنت، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در یک سری توییت ضمن مقصر دانستن دموکرات‌ها برای این شرایط گفت: نیروهای گشت مرزی ما پزشک، پرستار و یا کارکنان بیمارستان نیستند. بسیاری از بیگانگان غیرقانونی در حال حاضر به مراتب در شرایط بهتر و امن‌تری نسبت به جایی که از آن می‌آیند، زندگی می‌کنند.

ترامپ افزود: اگر مهاجران شرایط موجود در داخل اردوگاه‌های مرزی (مراکز بازداشت مهاجران) را دوست ندارند نباید به آمریکا بیایند.

وی افزود: حال اگر واقعاً می‌خواهید که این بحران در مرز جنوبی را از جهات مختلف به ویژه از جنبه انسانی حل کنید به مهاجران بگویید به کشور ما نیایند مگر به صورت قانونی و از طریق سیستمی بر مبنای شایستگی و سزاواری. با این روش ما هیچ مشکلی نداریم.

ترامپ در ادامه گفت: اگر مهاجران غیرقانونی از شرایط موجود در مراکز بازداشت مهاجران ناراضی هستند به آنها بگویید نیایند. به این صورت تمامی مشکلات حل می‌شوند.

این اظهارات ترامپ در حالی مطرح شد که آمریکا آماده است تا امروز برابر با چهار ژوئیه که روز استقلال آمریکا است جشن بگیرد و رئیس جمهوری قرار است در واشنگتن برای مردم سخنرانی کند.

دموکرات‌ها شرایط موجود در این مراکز بازداشت مرزی را که توسط دفتر بازرس کل اداره امنیت کشور افشا شده، محکوم کرده و از رئیس جمهوری خواستند تا فوراً در این زمینه اقدامی انجام دهد.

هیئتی از کنگره آمریکا نیز اخیراً از تأسیسات گشت مرزی بازدید کرده و گزارش‌هایی در رابطه با جدایی اعضای خانواده‌های مهاجران، کمبود آب، غذا و خدمات بهداشتی را ارائه دادند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۸۸۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان