//
کدخبر: ۱۹۷۴۳۲ //

دیدارهای ترامپ در حاشیه نشست جی ۲۰ درباره ایران

رئیس‌جمهور آمریکا در حاشیه نشست جی ۲۰ دیدارها و گفت‌وهایی را با مقامات مختلف جهان داشت که موضوع بخشی از این گفت‌وگوها ایران بود.

دیدارهای ترامپ در حاشیه نشست جی ۲۰ درباره ایران
به گزارش فرتاک نیوز،

توئیتر کاخ سفید در توییتی از دیدار دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان در حاشیه نشست جی 20  خبر داد.

در مطالب منتشر شده در این توییت ادعا شده است: رئیس‌جمهور دونالد ترامپ و صدراعظم آنگلا مرکل بر سر راه‌هایی برای مقابله با اشاعه هسته‌ای و تهدیداتی که از سوی ایران و کره‌شمالی می‌آید، به بحث و گفت‌وگو پرداختند. رئیس‌جمهور همچنین از صدراعظم مرکل درخواست کرد تا به آمریکا در کمپین فشار حداکثری جهانی علیه ایران ملحق شود.

57900602

ژاپن تایمز نیز گزارش داد: دونالد ترامپ در دیدار با شینزو آبه، نخست‌وزیر ژاپن بر سر همکاری‌های تقویت روابط دو کشور به بحث‌ و گفت‌وگو پرداختند. نخست‌وزیر ژاپن اعلام کرد که بر سر مسائل ایران و کره‌شمالی با آمریکا همکاری خواهد کرد.

57900612

وی همچنین اطلاعات دیدارهایش با مقام معظم رهبری و دیگر مقامات ایرانی را اختیار دونالد ترامپ گذاشت و اعلام کرد که تمام تلاشش را برای کاهش تنش‌ها میان تهران و واشنگتن انجام خواهد داد.

همچنین خبرگزاری سی‌بی‌اس گزارش داده است که دونالد ترامپ روز جمعه در حاشیه نشست جی ۲۰، دیداری با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه بر سر مسئله "افزایش تنش‌ها میان ایران و آمریکا" داشته است.

57900614

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۷۴۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان