//
کدخبر: ۱۹۵۳۸۳ //

"ترامپ، نابغه‌ای که با قدرت تمام دائما خود را نقض می‌کند"

دونالد ترامپ گفت روزنامه نیویورک تایمز با انتشار گزارشی از کمپین سایبری آمریکا علیه روسیه مرتکب "خیانت واقعی" شده است. تنها چند ثانیه بعد او اعلام کرد این گزارش ظاهرا خیانت‌آمیز "حقیقت هم نداشته است!" بنابراین، از نقطه‌نظر ترامپ، آیا روزنامه‌نگاران بابت افشای اسرار محرمانه دولتی غلط مرتکب جرم فدرال می‌شوند؟

"ترامپ، نابغه‌ای که با قدرت تمام دائما خود را نقض می‌کند"
به گزارش فرتاک نیوز،

به نوشته روزنامه واشنگتن پست، در همین حال دونالد ترامپ حین مصاحبه با جورج استفانوپولوس، خبرنگار ای‌بی‌سی منکر آن شد که نظرسنجی‌های داخلی کمپینش او را از دیگر نامزدها عقب نشان دهند. ترامپ گفت: چنین نظرسنجی‌هایی وجود ندارد.

ترامپ سپس مسوول نظرسنجی کمپین خود را بابت افشاگری… آن هم نظرسنجی‌های احتمالاً ناموجود اخراج کرد. این کار شبیه آن بود که ترامپ باب وودوارد را یک نویسنده کتاب‌های "تخیلی" معرفی کرد و همزمان از دستیارانش بابت افشای اطلاعات برای این کتاب "تخیلی" به وودوارد انتقاد کرد.

ترامپ حین مصاحبه با ای‌بی‌سی همچنین گفت اگر او اطلاعاتی علیه رقبایش از یک دولت خارجی دریافت کند، بدون اینکه اف‌بی‌آی را در جریان قرار دهد آن را می‌پذیرد و مدیر اف‌بی‌آی هم "اشتباه" می‌کند که بگوید اف‌بی‌آی باید از چنین پیشنهادی اطلاع داشته باشد. او اندکی بعد در مصاحبه با فاکس & فرندز دیدگاه متفاوتی را در معرض نمایش قرار داد: البته که به اف‌بی‌آی می‌گویم.

اخیراً هم ترامپ مدعی شد که "من کاری با روسیه نداشتم که به من کمک کردند انتخاب شوم." دقایقی بعد، او نظر دیگری داد: روسیه به انتخاب شدن من کمکی نکرد.

اف. اسکات فیتزجرالد، نویسنده آمریکایی یکبار نوشت که " آزمون هوش درجه اول توانایی حفظ دو ایده متضاد در ذهن به صورت همزمان است و اینکه هنوز هم توانایی عملکردش را حفظ کند." توانایی عملکرد ترامپ محل مناقشه است اما اگر توانایی حفظ افکار مخالف در ذهن یک معیار هوش باشد، ترامپ یک نابغه واقعی است. هیچکس حاضر نیست خود را با قدرت، مکرراً و مرتباً به تضاد بکشد.

ترامپ دسامبر گذشته اعلام کرد "ما داعش را شکست داده‌ایم." فردای آن روز او گفت که روسیه و ایران و سایرین "باید بدون ما با داعش بجنگند."

در هفته‌های اخیر ترامپ گفت بازرس رابرت مولر تحقیق خود را به روشی شرافتمندانه انجام داد و یافته‌های او بیانگر اثبات بیگناهی و تبرئه اوست. در همین روزها ترامپ ایده متضادی ارائه کرد و گفت که گزارش مولر چیزی جز "مزخرف کامل، ساختگی و آشغال سیاسی محض" نیست.

سخنان متضاد ترامپ کم نیست؛ درباره هوآوی چین، دیوار مکزیک، جدایی والدین مهاجر از کودکان، اشاعه هسته‌ای، تحقیقات علیه روسیه، تعطیلی دولت فدرال، لایحه مهاجرتی و دیگر مسائل. ترامپ چطور این کار را انجام می‌دهد؟ هوش درجه دوم‌ها از درک آن عاجر است."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۵۳۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان