//
کدخبر: ۱۹۱۹۴۸ //

اذعان رسمی رژیم صهیونیستی به حمله موشکی به جنوب دمشق و قنیطره

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اذعان به تجاوز موشکی به مواضع نظامی سوریه، اعلام کرد که این حملات به دستور وی و بعد از رایزنی‌های امنیتی انجام شده است.

 اذعان رسمی رژیم صهیونیستی به حمله موشکی به جنوب دمشق و قنیطره
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از روسیا الیوم، منابع رسمی در سوریه اعلام کردند که بامداد امروز- یکشنبه- سامانه‌های دفاع هوایی ارتش سوریه حمللات موشکی رژیم صهیونیستی را که برخی مواضع در جنوب غرب دمشق و حومه قنیطره را هدف گرفت و منجر به کشته شدن سه سرباز و زخمی شدن 7 نظامی دیگر شد، رهگیری کردند.

«آویخای ادرعی»‌ سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در اذعان به این حمله، اعلام کرد‌ ارتش اسرائیل در واکنش به شلیک دو راکت از «جبل الشیخ» در شمال جولان که شنبه‌شب انجام شد، اهدافی نظامی در سوریه را هدف قرار داد.

این سخنگو مدعی شد در این حملات، دو آتشبار، چندین سایت رصد اطلاعات در منطقه جولان و نیز یک آتشبار سامانه‌ دفاع هوایی از نوع « 2SA» هدف قرار گرفتند.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل نیز اعلام کرد، حملات به مواضع نظامی در سوریه به دستور وی و بعد از رایزنی‌های امنیتی انجام شد.

نتانیاهو در واکنش به حملات بامداد امروز ارتش اشغالگر به مواضعی در سوریه، گفت: «رایزنی‌های امنیتی در پی شلیک دو راکت از سوریه به سمت جولان اشغالی، انجام شد و طی آن، به ارتش اسرائیل دستور انجام عملیات قاطعانه را صادر کردم.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۱۹۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان