//
کدخبر: ۱۸۹۱۸۰ //

دادستان کل آمریکا: از ریاست جمهوری حفاظت می‌کنم نه ترامپ

دادستان کل آمریکا در مصاحبه جدیدی گفت، او نقش خود را در وزارت دادگستری به عنوان کسی می‌بیند که می‌تواند برای حفاظت از باور دیرینه خود که همانا قدرت اجرایی است تلاش کند.

دادستان کل آمریکا: از ریاست جمهوری حفاظت می‌کنم نه ترامپ
به گزارش فرتاک نیوز،

 ویلیام بار، دادستان کل آمریکا دوشنبه در مصاحبه با وال استریت ژورنال گفت: احساس کردم که این قوانین برای آسیب به ترامپ تغییر کرده‌اند و فکر کردم که این در بلندمدت به ریاست جمهوری آسیب می‌رساند. این باور و همچنین حمایت دوستان موجب شد تا من دوباره پست دادستانی کل آمریکا را بپذیرم.

ویلیام بار در دوران ریاست جمهوری جورج بوش هم دادستان کل آمریکا بود.

این دادستان کل آمریکا که از متحدان ترامپ است، افزود: در هر بحران جدی، ریاست جمهوری آنچه را که باید انجام می‌داده، انجام داده است که در راستای ایجاد رهبری و هدایت است. اگر شما ریاست جمهوری را نابود کنید و جایگاه آن را در کنگره پایین بکشید، ما ملتی ضعیف‌تر و دودسته‌تر خواهیم بود.

اظهارات ویلیام بار در شرایطی مطرح می‌شود که او بابت نوع مدیریت گزارش بازرس مولر با انتقاد گسترده دموکرات‌ها روبروست. جاستین امش، نماینده جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا هم با انتقاد از ویلیام بار گفته است که گزارش چهار صفحه‌ای او درباره یافته‌های مولر "عامدانه گزارش اصلی را تحریف کرده است."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۹۱۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان