//
کدخبر: ۹۱۹۹۵ //

دادستان کل آمریکا از سیاست "تحمل صفر" درباره مهاجران خبر داد

دادستان کل آمریکا گفته است: اگر مهاجران به صورت غیرقانونی وارد آمریکا شوند، ما آنها را تحت پیگرد قرار می‌دهیم و فرزندانشان از آنها جدا خواهند شد.

دادستان کل آمریکا از سیاست "تحمل صفر" درباره مهاجران خبر داد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از خبرگزاری آناتولی، جف سشنز، دادستان کل آمریکا وعده داد، والدین و کودکانشان که به صورت غیرقانونی وارد آمریکا می‌شوند، بازداشت شده و توسط وزارت دادگستری تحت پیگرد قرار می‌گیرند. این مساله آنها را از هم جدا می‌کند.

وی حین سخنرانی در کنفرانس اجرای قانون در کالیفرنیا گفت:‌ من سیاست "تحمل صفر" را درباره ورود غیرقانونی به مرز جنوب غربی اعمال کرده‌ام. اگر شما به صورت غیرقانونی از مرز عبور کنید، ما شما را تحت پیگرد قرار می‌دهیم. اگر شما یک کودک را به صورت غیرقانونی با خود وارد کشور کنید، ما شما را تحت پیگرد قرار می‌دهیم و آن کودک را "براساس قانون" از شما جدا می‌کنیم.

این اظهارات در حالی مطرح شده که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به سیاست خود در مقابله با مهاجران بی‌هویت ادامه می‌دهد.

دادستان کل آمریکا همچنین در جمع ماموران و مجریان قانون در آریزونا و پس از اشاره به فعالیت وزارت امنیت کشور گفت که بازرسان فدرال به جمع آوری اطلاعات درباره مهاجران غیرقانونی می‌پردازند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۱۹۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان