//
کدخبر: ۱۸۶۷۷۵ //

استراتژیست دموکرات: یهودیان آمریکایی به شدت علیه ترامپ هستند

یک استراتژیست دموکرات تاکید کرد، با وجود حمایت زیادی که رئیس‌جمهوری آمریکا از دولت رژیم صهیونیستی نشان داده است اما یهودیان آمریکایی به شدت دونالد ترامپ را پس می‌زنند.

استراتژیست دموکرات: یهودیان آمریکایی به شدت علیه ترامپ هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

هالی سیفر، مدیر اجرایی شورای دموکراتیک یهودی آمریکا به پایگاه هیل گفت: بیش از هر جامعه دینی، جامعه یهودی به شدت ترامپ را رد کرده است. همواره در ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ این کار را کردند و در ۲۰۲۰ هم آن را تکرار می‌کنند.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا با اشاره به مناسبات قدرتمندش با اسرائیل و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تاکید دارد که جامعه یهودی هم همراه او هستند. او سفارتخانه آمریکا را از تل‌آویو به قدس منتقل کرد و ماه مارس رسماً ادعای ارضی رژیم صهیونیستی بر بلندی‌های جولان را به رسمیت شناخت.

با وجود تحرکات سیاست خارجی ترامپ، این استراتژیست دموکرات معتقد است که جمهوری خواهان در حال از دست دادن حمایت جامعه یهودی در آمریکا هستند. او گفت: سخنان ترامپ به وضوح اشتباه است چون تمام شواهد این را گواه می‌دهند و در واقع حزب جمهوری‌خواه از زمانی که او رئیس‌جمهوری آمریکا شده، حمایت یهودیان را از دست داده است. آنها باید نگرانی باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۶۷۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان