//
کدخبر: ۱۸۶۶۳۶ //

درجا زدن قطار تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی؛ شهرک ترامپ در جولان اشغالی احداث می‌شود

قطار تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی همچنان با سرعت کندی به حرکت خود ادامه می‌دهد و بنیامین نتانیاهو نتوانسته است دولت جدید خود را تشکیل دهد و به همین سبب احتمال دارد وی خواستار مهلت بیشتری برای تشکیل آن شود.

درجا زدن قطار تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی؛ شهرک ترامپ در جولان اشغالی احداث می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

رسانه‌های عبری امروز شنبه از احتمال درخواست نتانیاهو برای کسب مهلت بیشتر از رئیس رژیم صهیونیستی در این زمینه خبر داده‌اند.

این رسانه‌ها پیش بینی کردند که بنیامین نتانیاهو رئیس حزب لیکود رژیم صهیونیستی اواسط هفته از رووین ریویلین رئیس رژیم بخواهد مهلت تشکیل دولت جدید را برای دو هفته دیگر تمدید کند.

بر اساس گزارش پایگاه عبری «i24»، آویگدور لیبرمن وزیر جنگ سابق و رئیس حزب یسرائیل بیتیو(اسرائیل خانه ما) از این می ترسد که نتانیاهو برای تشکیل دولتی بدون حضور وی تلاش کند و به همین سبب از مسئولان فهرست آبی-سفید(ائتلاف ژنرال‌ها به ریاست بنی گانتس) سئوال کرده است که آیا لیکود از آنها برای پیوستن به دولت دعوت کرده است که مسئولان آبی-سفید در پاسخ این مسئله را تکذیب کردند.

انتخابات کنست(پارلمان) رژیم صهیونیستی نهم آوریل(بیستم فروردین) برگزار شد که منجر به برابری کرسی‌های حزب لیکود به عنوان حزب راستگرای حاکم و فهرست آبی-سفید یا  ائتلاف ژنرال‌ها شد و هر کدام 35 کرسی از مجموع 120 کرسی کنست را به دست آوردند، با وجود این تعادل و برابری در کرسی‌ها، اردوگاه راستگرا با 10 کرسی بر اردوگاه میانه-چپ با 10 کرسی پیشی گرفت و در نتیجه رئیس رژیم صهیونیستی، نتانیاهو رئیس اردوگاه راستگرایان رژیم صهیونیستی را مامور تشکیل دولت جدید کرد. بر اساس قانون رژیم اشغالگر قدس، نتانیاهو از زمان مامور شدن برای تشکیل دولت، 28 روز زمان دارد تا دولت را تشکیل دهد، البته این مدت تا 14 روز دیگر هم قابل تمدید است.

تهدید رژیم صهیونیستی به هدف قرار دادن سامانه اس 300 در سوریه

خبر دیگر اینکه رژیم صهیونیستی تهدید کرده است سامانه اس 300 روسیه را که در سوریه مستقر شده، هدف قرار خواهد داد. نیروی هوایی رژیم صهیونیستی اعلام کرده است سامانه اس 300 روسیه در سوریه عملا فعال شده است و ارتش اسرائیل برای از کار انداختن آن با هدف آزادی عمل خود در هر نقطه در صورت جنگ احتمالی تلاش می‌کند.

تومیر بار افسر ارشد نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به روزنامه معاریو گفته است سامانه موشکی، آزادی فعالیت ما(رژیم صهیونیستی) را تهدید می کند و ماموریت ما ممکن است در معرض حمله قرار گیرد.

وی افزود این درست نیست که به این مسئله بپردازیم که چه کسانی سامانه اس 300 را مدیریت می‌کنند سوری‌ها یا اینکه تحت نظارت روس‌هاست؟ در هر حالتی ما باید این نکته را در نظر بگیریم که سامانه اس 300 برای مقابله با عملیات ما آماده است.

افسر ارشد نیروی هوای رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا شاهد هیچ حضور ایرانی در خاک سوریه نباشیم.

شهرک «ترامپ» در جولان احداث می‌شود

یک رسانه رژیم صهیونیستی از احداث شهرک صهیونیست نشینی به نام شهرک ترامپ در بلندی های جولان اشغالی سوریه خبر داد. پایگاه مکور ریشون گزارش داد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل ماه آینده میلادی سنگ بنای ساخت شهرک جدیدی را در جولان قرار خواهد داد و نام این شهرک، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا خواهد بود.

این رسانه صهیونیستی افزود انتظار می‌رود در شهرک جدید که نتانیاهو و حاییم روکح رئیس شورای منطقه جولان اعلام خواهند کرد، علما و متدینین که حدود 120 خانواده می‌شوند، ساکن شوند.

بر اساس این گزارش، شهرک جدید در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین کیلاع الون در شمال جولان اشغالی و بر اساس طرح های قبلی برای احداث شهرک بروخیم در سال 1992 که احداث نشد، احداث خواهد شد.

اوری هاینتر یکی از سرکردگان شهرک‌نشینان صهیونیست در جولان اشغالی سوریه گفته است شهرک جدید تحقق یک دیدگاه و مژده بزرگی برای آینده جولان و رشد آن در سایه تصمیم تاریخی دونالد ترامپ رئیس جمهو آمریکا در به رسمیت شناختن حاکمیت اسرائیل بر جولان(اشغالی سوریه) ست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۶۶۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان