//
کدخبر: ۱۸۳۷۰۷ //

پاکستان گزارش‌های مربوط به توقف صدور ویزا از سوی آمریکا را رد کرد

یکی از مقام‌های وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد، اسلام‌آباد گزارش‌های رسانه‌ای درباره توقف صدور ویزای آمریکا برای پاکستانی‌ها را رد می‌کند و آنها را اطلاعات گمراه کننده می‌داند.

پاکستان گزارش‌های مربوط به توقف صدور ویزا از سوی آمریکا را رد کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از خبرگزاری آناتولی، محمد فیصل، سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما گزارش‌های رسانه‌ای درباره اطلاع ثبت نام فدرال آمریکا در مورد ارائه قوانین جدید در امور کنسولی را مشاهده کرده‌ایم. این گزارش‌های خبری نادرست و گمراه کننده هستند.

اوایل روز یکشنبه، چند رسانه ملی و بین‌المللی گزارش دادند که آمریکا تحریم‌هایی را علیه پاکستان اعمال کرده، پس از آنکه اسلام آباد از بازگرداندن شهروندان اخراج شده‌اش و کسانی که بیش از مدت مجاز ویزای خود در واشنگتن مانده‌اند، امتناع ورزید.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ادامه داد: گفتگوهای بین پاکستان و آمریکا درباره موضوعات کنسولی شامل مسائل بازگشت و عودت در جریان است. هر دو کشور با یکدیگر بر روی این مسائل مبتنی بر قوانین خود همکاری می‌کنند و پیشرفتی قابل ملاحظه به دست آورده‌اند.

وی گفت: ما متوجه شدیم که دولت آمریکا فعالیت‌های منظم کنسولی را در سفارت خود در اسلام آباد ادامه می‌دهد و گفتگوهای بر روند صدور ویزا برای درخواست‌های روتین پاکستانی تأثیری نمی‌گذارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۷۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان