//
کدخبر: ۱۸۲۸۳۷ //

جو بایدن رسما نامزد انتخابات ۲۰۲۰ ریاست‌جمهوری آمریکا شد

معاون رئیس‌جمهوری سابق آمریکا سرانجام پس از ماه‌ها تامل امروز (پنج‌شنبه) نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا را اعلام کرد.

جو بایدن رسما نامزد انتخابات ۲۰۲۰ ریاست‌جمهوری آمریکا شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از شبکه خبری سی‌ان‌ان، جو بایدن ۷۶ ساله که از ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷ معاون باراک اوباما بود، با انتشار یک پیام ویدیویی تبلیغی نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا را اعلام کرد.

او در پیامش همچنین به راهپیمایی اوت ۲۰۱۷ برترطلبان سفیدپوست در شارلوتسویل ایالت ویرجینیا اشاره کرد و از واکنش دونالد ترامپ پس از این حادثه انتقاد به عمل آورد. بایدن تاکید کرد: او (ترامپ) گفت آدم‌های خوبی در دو طرف بودند. رئیس‌جمهوری ایالات متحده با این کلمات میان کسانی که تنفر را اشاعه می‌دهند و کسانی که شجاعت ایستادگی مقابل آن را دارند، برابری ایجاد کرد. در این لحظه، شاهد آن هستم که تهدید علیه کشورم بیش از هر زمان دیگری است. رقابت ۲۰۲۰ نبردی بر سر روح این ملت است.   

معاون سابق اوباما گفت: ارزش‌های بنیادین این کشور، جایگاه ما در جهان، دموکراسی ناب ما، همه‌ آن چیزهایی که آمریکا را آمریکا کرده است، در معرض خطر است. برای همین است که من امروز نامزدی خودم را برای رئیس‌جمهوری ایالات متحده اعلام می‌کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۲۸۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان