//
کدخبر: ۱۷۱۳۶۳ //

بایدن هم عملکرد ترامپ در مذاکره با کره‌شمالی را ستود

معاون رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در سخنانی نادر اقدام ترامپ را که به صورت ناگهانی از نشست برنامه‌ریزی شده با رهبر کره‌شمالی خارج شد، ستود.

بایدن هم عملکرد ترامپ در مذاکره با کره‌شمالی را ستود
به گزارش فرتاک نیوز،

 لینکن ژورنال-استار گزارش داد، جو بایدن، معاون رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در دانشگاه نبراسکا گفت: رئیس‌جمهوری آمریکا با خروجش کار درستی انجام داد. اما دیپلماسی مهم است؛ تدارکات مهم است. رئیس‌جمهوری آمریکا با همه مسائل طوری برخورد می‌کند که انگار معامله ملک است.

بایدن ابراز امیدواری کرد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا "درس خیلی مهمی" آموخته باشد.

مذاکرات ترامپ با کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی پنج‌شنبه گذشته به صورت ناگهانی به پایان رسید. ترامپ با دفاع از شکست نشست ویتنام گفت: گاهی اوقات شما باید بروید. این درباره تحریم‌هاست. اساساً آنها لغو کلی تحریم‌ها را می‌خواهد و ما نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم. آنها مایل به خلع سلاح هسته‌ای بخش بزرگی از مناطقی است که ما می‌خواستیم اما ما نمی‌توانیم تمام تحریم‌ها را بابت آن رها کنیم.

بایدن تنها دموکراتی نیست که از تصمیم ترامپ استقبال کرد. چارلز شومر، رهبر اقلیت سنا تصمیم ترامپ را تایید کرده است. در همین حال، به نظر می‌رسد جو بایدن برای کمپین ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آماده می‌شود. پایگاه خبری هیل گزارش داد، دو تن از مشاوران بایدن با دستیاران احتمالی دیدار کردند. چنانچه او نامزدی خودش را اعلام کند، به جمع کثیری از نامزدهای دموکرات ملحق خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۱۳۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان