//
کدخبر: ۱۸۱۳۴۴ //

سفر ترامپ به ژاپن بعد از بر تخت نشستن امپراطور جدید

طبق اعلام کاخ سفید، رئیس‌جمهور آمریکا چهارم خرداد برای انجام سفری رسمی به توکیو می‌رود تا بعد از مراسم بر تخت نشستن امپراطور جدید در این کشور با او و نخست‌وزیر ژاپن دیدار کند.

سفر ترامپ به ژاپن بعد از بر تخت نشستن امپراطور جدید
به گزارش فرتاک نیوز،

 «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا برای دیدار با نخست‌وزیر ژاپن و امپراطور جدید این کشور از چهارم تا هفتم خرداد سفری رسمی به ژاپن انجام می‌دهد.

کاخ سفید اعلام کرد که ترامپ به همراه همسرش از ۲۵ تا ۲۸ ماه می (چهارم تا هفتم خرداد) به عنوان اولین میهمانان خارجی بعد از مراسم بر تخت نشستن «ناروهیتو» به عنوان امپراطور جدید ژاپن به این کشور سفر می‌کنند.

بنا بر گزارش «اسپوتنیک»، قرار است مراسم بر تخت نشستن امپراطور جدید اول می(۱۱ اردیبهشت) برگزار شود تا ناروهیتو ۵۹ ساله جایگزین پدرش «آکی‌هیتو» ۸۵ ساله شود. او از ۱۹۸۹ امپراطور ژاپن بوده است.

کاخ سفید اعلام کرد که ترامپ در سفر به ژاپن ضمن دیدار با امپراطور جدید این کشور، با «شینزو آبه» نخست‌وزیر ژاپن برای تقویت پیوندهای موجود بین دو کشور، دیدار دوجانبه‌‌ای انجام می‌دهد.

بنا بر اعلام کاح سفید، قرار است پیش از سفر ترامپ به ژاپن نخست‌وزیر این کشور ۲۶ و ۲۷ آوریل(ششم و هفتم اردیبهشت) به واشنگتن برود تا دو طرف درباره مسائلی از قبیل کره شمالی و راه‌های تقویت روابط اقتصادی و تجاری آمریکا و ژاپن رایزنی کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۱۳۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان