//
کدخبر: ۱۷۹۵۳۵ //

کمک یونیسف به سیل زدگان وارد گلستان شد

کمک های صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) به سیل ‎زدگان گلستان تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان شد.

کمک یونیسف به سیل زدگان وارد گلستان شد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد نعیمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان پنجشنبه شب در این رابطه گفت: محموله یونیسف در راستای ماهیت و وظیفه ذاتی این نهاد وابسته به سازمان ملل بیش از همه شامل خانواده و مشخصا کودکان سیل زده می شود. 
 صندوق کودکان ملل متحد با نام اختصاری (UNICEF) برای فراهم‌کردن غذای اضطراری و خدمات بهداشتی - درمانی کودکان در کشورهای حادثه دیده ایجاد شده است.
نعیمی در این ارتباط اظهار داشت: اقلام ارسالی نهاد جهانی بهداشت و صندوق کودکان ملل متحد به سیل زدگان گلستان شامل یک دستگاه خودرو کمک ‎دار صحرایی، یک دستگاه دیزل ژنراتور 45 کیلو ولت، بیش از 20 ست کامل اقلام تشخیص مراقبت بیماری ‎های عفونی واگیردار و مراقبت بیماری ‎های غیرواگیر و نظایر آن است.
معاون دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: همچنین با هماهنگی به عمل آمده 80 یخچال، 100 عدد کلدباکس (یخچال کوچک ویژه نگهداری واکسن)، انواع واکسن، ملزومات مراقبت بهداشتی و لوازم دیگر طی روزهای آینده از سوی یونیسف تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان خواهد شد. 
 گلستان از نظر بازه زمانی بیشترین درگیری را در سیل اخیر کشور داشت بطوریکه در آخرین روزهای سال گذشته که بارندگی رگباری و گسترده استان را در برگرفت و هنوز بخش های وسیعی از منطقه بویژه در آق قلا و گمیشان غرقاب است. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۵۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان