//
کدخبر: ۱۷۹۱۲۲ //

آمریکا شاخص جدید خطر را با ۳۵ کشور در آن منتشر کرد

وزارت خارجه آمریکا در پیامی اعلام کرد که شاخص جدید خطر را معرفی کرده که شامل ۳۵ کشور از جمله روسیه و شرق اوکراین می‌شود و در آنها آمریکایی‌ها در معرض خطر ربوده شدن قرار دارند.

آمریکا شاخص جدید خطر را با ۳۵ کشور در آن منتشر کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در بیانیه وزارت خارجه آمریکا آمده است: شاخص جدید خطر به دفاتر مسافرتی و مشاوره ارائه شده که بر اساس آن، شهروندان آمریکایی در معرض خطر ربوده شدن و به گروگان گرفته شدن توسط عاملان تروریستی و جنایتکار قرار دارند. مشاوره سفر برای ۳۵ کشور به روز شده که شامل یک شاخص "K" به عنوان مصداق خطر ربوده شدن و به گروگان گرفته شدن، است.

فهرست این کشورها شامل افغانستان، الجزایر، آنگولا، بنگلادش، بورکینافاسو، کامرون، جمهوری آفریقای مرکزی، کلمبیا، جمهوری دموکراتیک کنگو، اتیوپی، هائیتی، ایران، عراق، کنیا، لبنان، مالزی، مالی، مکزیک، نیجر، نیجریه، پاکستان، پاپوآ گینه نو، فیلیپین، روسیه، سومالی، سودان جنوبی، سودان، سوریه، تیرینیداد و توباگو، ترکیه، اوگاندا، اوکراین (شرق اوکراین تحت کنترل روسیه)، ونزوئلا و یمن است.

وزارت خارجه آمریکا همچنین مشاوره سفر را برای هر کشوری در جهان بر مبنای شاخص خطر نظیر وقوع جرم، تروریسم، ناآرامی‌های مدنی، بلایای طبیعی و سایر خطرهای احتمالی منتشر می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۱۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان