//
کدخبر: ۱۷۸۳۲۹ //

ترامپ: من هنوز گزارش مولر را نخوانده‌ام

در حالیکه دموکرات‌ها خواستار انتشار عمومی گزارش رابرت مولر، بازرس ویژه رسیدگی به پرونده مداخله روسیه در انتخابات آمریکا هستند، دونالد ترامپ اعلام کرد که هنوز گزارش را نخوانده است، بر این اساس حق دارد هر کاری را انجام دهد.

ترامپ: من هنوز گزارش مولر را نخوانده‌ام
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در پیامی در توئیتر اعلام کرد: من هنوز گزارش را نخوانده‌ام، بر همین اساس حق دارم هر کاری را انجام دهم. تنها نتیجه این تحقیقات را بدانید. پیشنهاداتی به دادستان کل شده است، او هیچ گونه مانع تراشی در روند تحقیقات نیافته است.

او در ادامه در واکنش به درخواست دموکرات‌ها مبنی بر انتشار عمومی گزارش رابرت مولر، بازرس ویژه رسیدگی به پرونده مداخله روسیه در انتخابات آمریکا اعلام کرد: مهم نیست چه به آنها بدهیم، آنها هیچ وقت راضی نمی‌شوند.

مولر گزارش خود درباره پرونده مداخله روسیه در انتخابات آمریکا و هر گونه مانع تراشی ترامپ در روند تحقیقات را تمام کرد. ویلیام بار دادستان کل آمریکا که منصوب ترامپ است در ابتدا به انتشار آنچه "نتیجه گیری‌های اصلی" گزارش مولر خوانده بود، پرداخت و در یک خلاصه چهار صفحه‌ای عنوان کرد که تیم مولر نتیجه نگرفته که ترامپ و کمپین انتخاباتی‌اش در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ دسیسه و با روس‌ها تبانی کرده باشند اما وی از بیان موضعش درباره مانع تراشی ترامپ در روند تحقیقات خودداری کرد.

ترامپ و متحدانش بر این باورند که نتایج دادستان کل آمریکا، آنها را از هر گونه جرم و خطایی تبرئه می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۸۳۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان