//
کدخبر: ۱۷۲۶۱۱ //

حزب الله: آمریکا ضعیف‌تر از هر زمانی در منطقه است؛ ناکامی‌های پیاپی واشنگتن در لبنان

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت که آمریکا در نتیجه شکست مکرر خود در محاصره حزب الله دچار ناکامی‌های پیاپی در لبنان شده است.

 حزب الله: آمریکا ضعیف‌تر از هر زمانی در منطقه است؛ ناکامی‌های پیاپی واشنگتن در لبنان
به گزارش فرتاک نیوز،

شیخ علی دعموش معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: آمریکا با سفر هریک از مسئولان خود به لبنان، اقدام تحریک آمیز علیه مقاومت انجام می دهد و تلاش می کند که افکار عمومی لبنان را علیه حزب الله تحریک کند. افزایش حضور سیاسی و مردمی حزب الله و انباشت قدرت این حزب که باعث بازدارندگی اسرائیل از حمله به لبنان شده، آمریکا را ناراحت کرده است.

وی افزود: آمریکا همچنین ناراحت است که حزب الله پرچمدار پرونده مبارزه با فساد در لبنان شده است و در زمینه های مختلف دستاورد کسب می کند. همه این موفقیت های حزب الله درحالی به دست آمده که آمریکا تلاش کرده است تا به وجهه حزب الله در لبنان و منطقه خدشه وارد  و این حزب را ضعیف کرده و در سطح سیاسی و مردمی محاصره کند.

شیخ دعموش با اشاره "به یاس و ناامیدی آمریکا در متقاعد کردن لبنانی ها برای دست برداشتن از مقاومت یا مقابله با حزب الله" گفت: آمریکا امروز ضعیف تر از هر زمان دیگری در لبنان و منطقه است.

وی درباره پرونده مبارزه با فساد در لبنان گفت: حزب الله به پیگیری این پرونده ادامه می دهد و از این امر عقب نشینی نخواهد کرد و همه گام های لازم را تا پایان دنبال خواهیم کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۲۶۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان