//
کدخبر: ۱۶۷۹۷۳ //
فرماندهی عملیات مشترک عراق:

در صورت پیدا شدن مخفیگاه «البغدادی» برای حمله تعلل نخواهیم کرد

فرماندهی عملیات مشترک عراق می‌گوید هیچ اطلاعاتی از مخفیگاه سرکرده داعش ندارد و در صورت دریافت اطلاعاتی در این خصوص، فورا برای حمله به آن اقدام خواهد کرد.

در صورت پیدا شدن مخفیگاه «البغدادی» برای حمله تعلل نخواهیم کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 فرماندهی عملیات مشترک نیروهای عراقی می‌گوید هیچ اطلاعی از مخفیگاه «ابوبکر البغدادی»، سرکرده گروهک تروریستی داعش ندارد.

به گزارش شبکه سومریه، سرگرد «یحیی رسول»، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق شنبه (۲۷ بهمن) گفت که «تا این لحظه محل اختفای البغدادی مشخص نیست و در صوتی که مخفیگاه او را کشف کنیم، آنجا را هدف قرار خواهیم داد و او را از بین خواهیم برد».

رسانه‌های روسی دهم فوریه مدعی شدند که سرکرده داعش در دام آمریکایی‌ها افتاده و او هم‌اکنون تحت مراقبت شدید آن‌ها قرار دارد.

خلافت خودخوانده داعش در عراق و سوریه بیش از یک سال است که برچیده شده است و هم‌اکنون ته‌مانده‌های این گروه تروریستی در منطقه الباغوز (شرق سوریه) در مساحتی کمتر از دو کیلومتر مربع محاصره شده‌اند.

دولت عراق طی نزدیک به یک سال گذشته، با چراغ سبر دولت سوریه، هر ماه حملات هوایی به مواضع عناصر باقی‌مانده داعش در کرانه خاوری رود فرات انجام داده و موفق شده است با این کار از نفود این عناصر به داخل مرزهای خود جلوگیری کند.

سرنوشت ابوبکر بغدادی همچنان در هاله‌ای از ابهام است و اخبار ضد و نقیض در این ارتباط زیاد است. برخی از رسانه‌ها مدعی‌‌اند که او همچنان در آخرین مناطق تحت اشغال داعش در شرق سوریه حضور دارد.

خبرگزاری «پَترا» اردن امروز شنبه به نقل از منبع امنیتی عراقی مدعی شد که نیروهای آمریکایی در منطقه بسیار کوچکی که بیش از هفت کیلومتر مربع وسعت ندارد، بغدادی و «وزرای» او را به محاصره خود درآورده‌اند.

منبع امنیتی گفته است که نیروهای عراقی در حال آماده باش هستند و خود را برای هرگونه تقابل با عناصر داعش در صورت تلاش برای ورود به خاک عراق آماده کرده‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۷۹۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان