//
کدخبر: ۱۶۵۴۶۰ //

نتانیاهو تا انتخابات پارلمانی، خود مدیریت را به دست می‌گیرد

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند، نخست وزیر اسرائیل با نادیده گرفتن رسانه‌های اصلی، یک شبکه خصوصی در فیس‌بوک راه‌اندازی کرده تا رای دهندگان را قانع کند که او در پرونده‌های فساد یک قربانی است و شایستگی دستیابی به سمت نخست وزیری برای بار چهارم را دارد.

نتانیاهو تا انتخابات پارلمانی، خود مدیریت را به دست می‌گیرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل اقدام خود برای راه‌اندازی شبکه "لیکود تی‌وی" را اینگونه توجیه کرد که به دنبال حذف اخبار دروغ و ارائه وقایع حقیقی بدون غربال کردن‌های رسانه‌های گمراه‌کننده است.

پایگاه خبری "timesofisrael" به روابط تیره نخست وزیر با رسانه‌ها پرداخت و اعلام کرد، طی دو دهه اخیر نتانیاهو بارها تلاش کرد منتقدان خود در رسانه‌هایی که علیه خود می‌داند، محدود کند. نخست وزیر همواره از برگزاری نشست‌های خبری و مصاحبه با روزنامه‌نگاران اجتناب کرده و گاهی آشکارا اعلام کرده از فلان مقاله‌ها و خبرگزاری‌ها خوشش نمی‌آید. نتانیاهو در سال ۱۹۹۹ میلادی در جریان رقابت با ایهود باراک که در آن زمان سمت نخست وزیری را برعهده داشت، پوشش رسانه‌ای از باراک را محکوم کرد.

به نوشته این پایگاه خبری، روابط نتانیاهو و رسانه‌ها طی دو سال اخیر همزمان با آغاز تحقیقات پلیس در سه پرونده فساد علیه او تیره‌تر شده است تا جایی که نتانیاهو رسانه‌ها را به همکاری با مخالفان و پلیس علیه وی متهم کرد.

در همین راستا، نتانیاهو در آخرین تلاش‌ها برای نادیده گرفتن رسانه‌های اصلی و جهت خطاب قرار دادن رای‌دهندگان و تاکید بر این مساله که در پرونده‌های فساد بی‌گناه است و شایستگی نخست وزیری برای دور چهارم را بدون هیچ چالش و انتقادی دارد، کانال "لیکود تی‌وی" را در صفحه فیس‌بوک خود راه‌اندازی کرد؛ کانالی که به صورت مستقل و بی‌سر و صدا در خدمت منافع او قرار دارد.

"timesofisrael" نوشت، این اقدام نخست وزیر اسرائیل ویدئوهای کمپین انتخابات دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در فضای مجازی را تداعی می‌کند. کانال "لیکود تی‌وی" هر روز از ساعت هفت شب از طریق صفحه شخصی فیس‌بوک از استودیو داخل مقر حزب لیکود در تل‌آویو تا روز انتخابات پارلمانی برنامه خواهد داشت. این انتخابات نهم آوریل برگزار می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۵۴۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان