//
کدخبر: ۱۶۳۱۷۵ //

وزیر دفاع یمن: ارتش یمن از تسلیحات بازدارنده علیه ناقضان توافق صلح استفاده خواهد کرد

وزیر دفاع یمن اعلام کرد که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن دارای تسلیحات بازدارنده‌ای هستند که در صورت نقض توافقات صلح، علیه نقض کنندگان این توافقات استفاده خواهند کرد.

وزیر دفاع یمن:
ارتش یمن از تسلیحات بازدارنده علیه ناقضان توافق صلح استفاده خواهد کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به کسانی که به دنبال نقض توافق‌های صلح در این کشور هستند، هشدار داد.

سرتیپ ستاد «محمد ناصر العاطفی»، وزیر دفاع یمن شنبه (ششم بهمن) گفت که تسلیحات بازدارنده‌ای که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در اختیار دارند، علیه کسانی که توافق‌های صلح را نقض می‌کنند، استفاده خواهد شد؛ توافق‌هایی که مردم یمن برای پایان دادن به تجاوز اشغالگران و محاصره یمن و تحقق صلح در این کشور، به آن‌ها چشم امید دارند.

او طی مراسم آغاز سال آموزش رزمی و عملیاتی و آمادگی معنوی نیروهای یمن گفت که برگزاری این مراسم در راستای اجرای رهنمودهای «مهدی المشّاط»، رئیس شورای عالی سیاسی یمن تحت عنوان شعار «قداست تعلق خاطر نیروهای مسلح و شرافت دفاع از وطن» برگزاری می‌شود.

وزیر دفاع یمن بر اهمیت فرآیند آموزش و آماده‌سازی نیروهای ارتش و مسلح این کشور با هدف ایجاد نیروهای مقاوم و حرف‌ای که اعتماد به نفس دارند، تأکید کرد.

سرتیپ ستاد العاطفی گفت: «ائتلاف متجاوز سعودی به زودی مجبور خواهد شد با خفت سرزمین‌های مطهر یمن ما را ترک کند».

وزیر دفاع از یمن دستاوردها و پیروزی‌های بزرگی که نیروهای مسلح یمن و کمیته‌های مردمی این کشور در جبهه‌های مختلف مقابله با متجاوزان و فداکاری‌های آن‌ها را ستود و از آن‌ها تقدیر و تشکر کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۳۱۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان