//
کدخبر: ۱۶۱۹۷۷ //
در برنامه «ما مردم» کانال اردوی شبکه سحر؛

بررسی درگیری های حزبی و مشکلات داخلی دولت آمریکا

امروز در برنامه «ما مردم»، دو موضوع در گیری های حزبی و به طبع آن تعطیلی دولت فدرال در آمریکا و تاثیر وقایع اخیر بر کارکنان فدرال و خانواده های آنان و همین طور سیاست های خاورمیانه ای ترامپ، بررسی می شود.

بررسی درگیری های حزبی و مشکلات داخلی دولت آمریکا
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، این مجموعه امروز در کنار ویلیام اندرسون استاد علوم اقتصادی در دانشگاه فراستبورگ به بررسی تعطیلی دولت آمریکا از 22 دسامبر پرداخته و تاثیرات آن به ویژه بر قشر متوسط و ضعیف را به بحث خواهد گذاشت.

در ادامه تصمیمات بحران آفرین ترامپ و روابط پرتنش دو حزب دموکرات و محافظه کار در آمریکا نیز بررسی می شود.

سپس با حضور دن کووالیک حقوقدان آمریکایی، سیاست های آمریکا در خاورمیانه و سفر مایک پومپئو به منطقه، تناقض میان گفته های میان ترامپ و مقامات آمریکا، جنگ سوریه و نقش ایران و روسیه در این جنگ، تهدیدهای ترامپ علیه ترکیه درخصوص حمله احتمالی ترکیه به کردها و اظهارات ضدایرانی مایک پمپئو در روزهای اخیر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مجموعه برنامه «ما مردم» با تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی، دستیار تهیه کنندگی شهرزاد خانیپور، هماهنگی معصومه عابدینی و تدوین عادل عباسی و گرافیک رضا عبدالله زاده تربتی در شبکه پرس تی وی تولید می شود. نویسندگان این مجموعه حمیدرضا جوادی و ناصر طهماسبی هستند.

این مجموعه به زبان انگلیسی، هر دوشنبه در ساعت 16:30 به وقت تهران به مدت 30 دقیقه بر روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر می رود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۱۹۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان