//
کدخبر: ۱۵۹۸۹۷ //

«الجربا» برای بازگشت به دمشق، دست به دامن بغداد شد

رئیس سابق ائتلاف معارضان خارج نشین سوریه و رئیس کنونی جریان «الغد» به منظور وساطت مسئولان عراقی برای بازگشت وی به دمشق، به بغداد رفت و با تعدادی از مقامات عراق دیدار کرد.

«الجربا» برای بازگشت به دمشق، دست به دامن بغداد شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 «احمد الجربا» رئیس سابق ائتلاف معارضان خارج نشین سوریه خواستار بازگشت به دمشق با وساطت مسئولان عراقی شد.

شبکه المیادین در این باره گزارش داد که «احمد الجربا» رئیس جریان «الغد» سوریه به بغداد رفت و با تعدادی از مسئولان سوری دیدار کرد تا آنها برای بازگشت او به دمشق، میانجی‌گری کنند.

المیادین به نقل از منابع آگاه نوشت: الجربا آماده اعزام یک هیات به دمشق است تا با مسئولان سوری دیدار کند و با استراتژی عراق برای حل بحران سوریه نیز کاملا هماهنگ است.

منابع آگاه می‌گویند که «الجربا {در دیدار با مسئولان عراقی} حضور نیروهای عشایری تحت پرچم سوریه را در مناطقی که نیروهای آمریکایی از آن خارج می‌شوند، خواستار شد.»

المیادین نوشت: «رئیس جریان الغد موافق دیدار با مسئولان سوری در بغداد یا غیر از آن است، همچنانکه موافق است تجربه الحشد العشائری عراق را در سوریه پیاده کند.»

احمد الجربا که از نزدیکان به عربستان سعودی محسوب می‌شود، نخستین بار در 6 جولای سال ۲۰۱۳ به عنوان رئیس ائتلاف معارضان سوریه انتخاب شده بود و یک بار دیگر نیز در ۶ ژوئن سال ۲۰۱۴ ریاست این ائتلاف را برعهده گرفته بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۹۸۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان