//
کدخبر: ۱۵۷۹۷۹ //
رییس جمهوری چین:

ارتش برای جنگ آماده باشد

رییس جمهوری و فرمانده کل قوا چین به ارتش آزادیبخش خلق این کشور دستور داد برای مبارزه و جنگ آماده شوند زیرا کشور با خطرات و چالش های بی سابقه ای مواجه است.

 ارتش برای جنگ آماده باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

'شی جین پینگ' روز شنبه در نشست کاری کمیسیون مرکزی نظامی چین در پکن با اشاره به شرایط خاص چین تاکید کرد نیروهای مسلح باید برای جنگ و یک مبارزه جامع نظامی از نقطه شروع جدید آماده شوند.

او افزود: در همین راستا کمیسیون نظامی مرکزی، دستورالعمل های جدیدی را برای تقویت روحیه بر اساس همدلی و شایستگی بیشتر ارائه می دهد.

دبیرکل حزب کمونیست چین تصریح کرد تمام نیروهای مسلح باید درک درستی از روند امنیت و توسعه چین داشته باشند، آگاهی خود را از خطر، بحران و جنگ افزایش دهند و تلاش های جامع را برای آماده سازی مبارزه به منظور انجام وظایف تعیین شده توسط حزب و مردم انجام دهند.

فرمانده کل قوا چین با اشاره به ضرورت توانایی نیروهای مسلح در پاسخ سریع و موثر به موارد احتمالی، خواستار ارتقاء توانایی فرماندهی عملیات مشترک، ارتقای نیروهای رزمی جدید و ارتقاء آموزش نظامی در شرایط جنگی شد.

او تاکید کرد: جهان امروز دچار تغییرات بی نظیری در صد سال اخیر شده و چین نیز در مقطع راهبردی حساسی قرار دارد و با چالش ها و خطرات فراوان قابل پیش بینی و غیرقابل پیش بینی روبرو است.

رییس جمهوری چین ادامه داد: آمادگی برای جنگ و مبارزه باید عمیق تر شود تا یک پاسخ کارآمد در شرایط اضطراری فراهم شود.رهبر چین همچنین تاکید کرد که حزب و دولت باید از ارتش حمایت و ارتش را نیرومندتر کنند.

'شی جین پینگ' همچنین در این جلسه نخستین فرمان نظامی سال 2019 ارتش را امضا کرد که بر اساس آن نیروهای نظامی این کشور در سال جاری آموزش و تمرینات نظامی پیشرفته را تمرین خواهند کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۷۹۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان