//
کدخبر: ۱۵۶۷۴۵ //

وزیر انرژی الجزایر: قیمت نفت تا ماه آوریل افزایش می یابد

«مصطفی قیتونی » وزیر انرژی الجزایر روز یکشنبه گفت، با توجه به توافق اخیر اوپک، قیمت نفت تا ماه آوریل افزایش می یابد و به رقمی بین 65 تا 70 دلار برای هر بشکه می رسد.

وزیر انرژی الجزایر: قیمت نفت تا ماه آوریل افزایش می یابد
به گزارش فرتاک نیوز،

 قیتونی در جمع مدیران سونلگاز (شرکت برق و گاز الجزایر ) گفت: قیمت نفت در سه ماه نخست سال 2019 و با اجرایی شدن توافق اوپک و کشورهای غیر اوپک ، شاهد افزایش خواهد بود و به همین دلیل برای اینکه به نتایج مورد نظر برسیم، باید منتظر باشیم سه ماه نخست سال 2019 به پایان برسد.

وزیر انرژی الجزایر افزود، اعضای اوپک در ماه اوریل 2019 جلسه ای با دیگر تولید کنندگان نفت برای ارزیابی آثار کاهش تولید بر بازار خواهند داشت و اگر لازم باشد، تولید نفت بار دیگر کاهش می یابد.

قیتونی در ادامه قیمت 65 تا 70 دلار برای هر بشکه نفت را برای تولیدکنندگان، سرمایه گذاران و همچنین مصرف کنندگان مناسب دانست .

کشورهای عضو اوپک و غیر اوپک چندی پیش توافق کردند از ابتدای ژانویه سال 2019 تولید نفت را به میزان یک میلیون و 200هزار بشکه در روز کاهش دهند که 800هزار بشکه این کاهش سهم اوپک و 400هزار بشکه سهم خارج از اوپک است.

الجزایر بودجه سال 2019 خود را بر اساس قیمت هربشکه نفت 50 دلار تنظیم کرده است و همانند دیگر کشورهای تولیدکننده نفت نگران نوسانات در بازار نفت است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۶۷۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان