//
کدخبر: ۱۵۵۸۵۵ //

ترامپ: اوضاع اسرائیل بسیار خوب است

رئیس‌جمهوری آمریکا درباره تاثیر خروج نظامیان کشورش از سوریه بر رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ما هر سال میلیاردها دلار برای امنیت اسرائیل پول داده‌ایم و بنابراین وضع اسرائیل بسیار خوب خواهد بود.

ترامپ: اوضاع اسرائیل بسیار خوب است
به گزارش فرتاک نیوز،

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در مسیر بازگشت از عراق به خبرنگاران گفت: من با بی‌بی‌ (بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی) صحبت کرده‌ام. به بی‌بی‌ گفتم شما می‌دانید که ما هر سال ۴.۵ میلیارد دلار به اسرائیل داده‌ایم. آنها در دفاع از خودشان خیلی خوب خواهند بود.

او افزود: من بودم که سفارتخانه را به اورشلیم (قدس) انتقال دادم. من بودم که تمایل داشتم این کار انجام شود. بنابراین، این طوری است- ما قصد داریم خیلی مراقب اسرائیل باشیم. اسرائیل خوب خواهد بود. ما سالی ۴.۵ میلیارد دلار پول به اسرائیل می‌دهیم و صادقانه بگوییم اگر نگاهی به حساب و کتاب‌ها بیندازید، خیلی بیشتر از اینها کمک کرده‌ایم. آنها کارشان را خوب انجام دادند.

دونالد ترامپ ۱۹ دسامبر اعلام کرد واشنگتن حدود ۲۰۰۰ نیروی آمریکایی را از سوریه خارج خواهد کرد. او چهارشنبه در سفری غیر منتظره به عراق هم از تصمیم برای خارج کردن نظامیان کشورش از سوریه دفاع کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۵۸۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان