//
کدخبر: ۱۵۵۵۲۶ //

رهبر پیشین حزب جنبش متحد قومی پاکستان ترور شد

رهبر پیشین حزب جنبش متحد قومی پاکستان (MQM) و نماینده پیشین مجلس ملی این کشور شامگاه سه شنبه در شهر کراچی در حمله مسلحانه افراد ناشناس کشته شد.

رهبر پیشین حزب جنبش متحد قومی پاکستان ترور شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش شبکه تلویزیون «جیو » پاکستان، «سید علیرضا عابدی» به دست افراد مسلح ناشناس موتورسیکلت سوار و بیرون از محل اقامت خود در «خیابان قاضی» شهر کراچی ترور شده است.

در اثر شلیک گلوله افراد مسلح به ناحیه سر و گردن این فعال سیاسی پاکستان، وی به شدت زخمی شده و در مسیر انتقال به بیمارستان براثر شدت جراحات جان باخت.

با انتشار این خبر، بلافاصله نیروهای پلیس و دیگر نیروهای امنیتی در محل حضور یافته و تحقیقات در این خصوص آغاز شد.

این حمله تروریستی دو روز پس از حمله مسلحانه افراد ناشناس موتورسوار به دفتر حزب پاک سرزمین(PSP) در منطقه گلبهار کراچی پاکستان و کشته شدن دو تن از اعضای این حزب و زخمی شدن دو تن دیگر به وقوع پیوست.

مصطفی کمال رئیس حزب پاک سرزمین (PSP) در خصوص اقدامات تروریستی علیه هم حزبی های خود گفته بود: مسئولیت ترور طرفداران ما برعهده افرادی است که حزب ام کیو ام جدید را بوجود آورده اند.

پیش از این نیز، در یک انفجار در محل اجتماع اعضای حزب جنبش متحده قومی (MQM) در شهر کراچی، شش تن زخمی شدند.

به گزارش تلویزیون جیو ، این حملات نشان می دهد که ترورهای هدفمند مجدد در این شهر رو به افزایش است.

دو تروریست وابسته (ام کیو ام لندن) که پیش از این از سوی نیروهای موسوم به رنجرز بازداشت شده بودند، در بازجویی ها اعتراف کردند که آنها ترور «اظهر» از اعضای حزب پاک سرزمین(PSP) را طراحی کرده بودند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۵۵۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان