//
کدخبر: ۱۵۵۴۵۷ //

تأکید حکیم بر نیاز عراق به هم‌زیستی و حفظ تنوع

سیدعمار حکیم در مراسم میلاد حضرت مسیح (ع) گفت: علاقه به عراق و خدمت رسانی به مردم باید عامل اتحاد ملت با هر دین و مذهب باشد.

تأکید حکیم بر نیاز عراق به هم‌زیستی و حفظ تنوع
به گزارش فرتاک نیوز،

 سیدعمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق، با حضور در مراسم میلاد حضرت مسیح (ع) در کلیسای «سیدة النجات» در منطقه کراده بغداد بر نیاز عراق به هم‌زیستی و حفظ تنوع تأکید کرد.

در این مراسم، حکیم تأکید کرد که علاقه به عراق و تلاش برای خدمت رسانی به مردم آن باید عامل اتحاد آحاد ملت عراق با هر دین و مذهب و قومیت و سیاستی باشد.

او بر اهمیت تأمین خدمات در مرحله پیش رو و موفقیت در این موضوع تأکید کرد و افزود که این موفقیت می‌تواند مایه به کمال رسیدن دستاوردهای گذشته ملت عراق باشد.

حکیم پیام‌های امیدبخش مسیحیان عراق را که برآمده از عمق رنج‌ها و دردهایی بود که از دست تروریست ها تحمل کردند، شایسته تقدیر فراوان دانست و یادآور شد: امسال جشن میلاد مسیح (ع) را در نخستین سالروز آزادی عراق و اعلام پیروزی بر تروریست های داعش برگزار می کنیم.

او با اشاره به حادثه تروریستی چند سال پیش که در این کلیسا مسیحیان بی گناه را هدف قرار داد، گفت که این شهروندان تنها گناهشان این بود که به آداب و رسوم دینی خود عمل می‌کردند و افزود که «سیدة النجات» الگوی فداکاری و تبدیل رنج و درد به امید و عزیمت بود.

رهبر جریان حکمت ملی عراق یاد و خاطره شهیدان آن جنایت تروریستی و شهیدان دستگاه امنیتی عراق که این منطقه و بعدتر خاک عراق را از دست تروریست‌ها پاک کردند، گرامی داشت و از کرامت و صبوری و ایثار و فداکاری مسیحیان عراق تقدیر و بر حمایت از آنان و بودن در کنارشان در شادی و غم تأکید کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۵۴۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان