//
کدخبر: ۱۳۸۲۹۲ //

رئیس سازمان'سیا' جهت بررسی پرونده خاشقچی به ترکیه رفت

خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام آگاه گزارش داد که 'جینا هاسپل' مدیر سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) برای کار در زمینه تحقیقات مربوط به مرگ 'جمال خاشقچی' روزنامه نگار عربستانی به ترکیه سفر کرد.

رئیس سازمان'سیا' جهت بررسی پرونده خاشقچی به ترکیه رفت
به گزارش فرتاک نیوز،

رویترز افزود: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه طی سخنانی گفته بود که 'افراد ارشد اطلاعاتی در ترکیه' دارد اما جزئیات بیشتری اعلام نکرده بود. منابع خبری به نقل از رویترز گزارش دادند که هاسپل در این سفر تلاش می کند تا به تحقیقات در مورد مرگ خاشقچی کمک کند هر چند جزئیات بیشتری از سفر رئیس سیا به ترکیه منتشر نشده است.

سفر رئیس سیا به ترکیه در حالی صورت می گیرد که ترامپ پیشتر گفته بود از توضیحات عربستان سعودی درباره مرگ خاشقچی قانع نشده است. دستگاههای اطلاعاتی غربی همچنان در تلاش هستند تا نحوه مرگ این روزنامه نگار را مشخص کنند.

در همین حال، استیو منوچین وزیر خزانه داری آمریکا نیز به عربستان سفر و با محمد بن سلمان ولیعهد آن کشور دیدار کرده است. عربستان روز شنبه اعلام کرد که خاشقچی در جریان زد و خورد در کنسولگری عربستان در استانبول کشته شده است که این توضیح با شک و تردیدهای بین المللی رو به رو شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۸۲۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان