//
کدخبر: ۱۳۷۷۲۳ //

مهلت ۷۲ ساعته به ترزا می‌ برای حفظ سمتش

اعضای پارلمان انگلیس هشدار داده‌اند نخست‌وزیر این کشور باید برای حفظ سمتش بجنگد.

مهلت ۷۲ ساعته به ترزا می‌ برای حفظ سمتش
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از اسکای‌نیوز، اعضای پارلمان انگلیس که از نشست بی‌نتیجه «ترزا می» نخست‌وزیر انگلیس درباره خروج این کشور از اتحادیه اروپا ناامید شده‌اند، به او هشدار داده‌اند فقط ۷۲ ساعت وقت دارد تا سمتش را نجات دهد و در این پُست باقی بماند.

اگر ۴۸ نفر از اعضای پارلمان انگلیس نامه‌هایی را به رئیس پارلمان بنویسند رأی‌گیری عدم اعتماد ترزا می‌ برگزار می‌شود. گفته می‌شود احتمالاً تعداد مقامات حامی برگزاری این رأی‌گیری به زودی به حد نصاب می‌رسد.

«اندرو بریدگن» حامی برکسیت یکشنبه گفت: اگر ترزا می‌در نشست کمیته ۱۹۲۲ شرکت نکند روند ارسال این نامه‌ها به رئیس پارلمان سریعتر هم می‌شود. «دیوید دیویدسون» که جانشین احتمالی ترزا می‌ است یکشنبه در روزنامه «دیلی میل» نوشت «نخست وزیر هم حامیان برکسیت و هم مخالفان آن را خشمگین کرده است».

دیویدسون می‌گوید اگر انگلیس از اتحادیه اروپا خارج شود این اتحادیه چیز‌های زیادی را از دست می‌دهد بنابراین انگلیس نباید اجازه دهد اتحادیه تحت فشارش بگذارد. برخی اعضای پارلمان می‌گویند دیگر از دولتی که عملکردش ضعیف است حمایت نمی‌کنند.

حزب کارگر هم بر فشار‌های وارده بر ترزا می‌ افزوده است و می‌گوید حتی اگر او به توافق دست یابد ممکن است پارلمان آن را قبول نکند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۷۷۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان