//
کدخبر: ۱۳۴۸۶۸ //

بزرگترین مانور ضدتروریستی اروپا در هلند برگزار می‌شود

کماندوهای ویژه پلیس اروپا بزرگترین مانور ضد تروریستی خود در کشور هلند را به منظور مقابله با موارد تهدید جدی آغاز کرده‌اند.

بزرگترین مانور ضدتروریستی اروپا در هلند برگزار می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

کماندوهای ویژه پلیس در اروپا بزرگترین مانور ضد تروریستی خود را در کشور هلند به منظور آماده سازی خود برای موارد تهدید جدی آغاز کرده اند. متخصصانی از 30 کشور اروپایی در هلند مشترکا در هفت سناریو موارد جدی حملات بزرگ بین المللی مانند گروکانگیری، ربایش هواپیما و حملات تروریستی و بمب گذاری ها را تمرین می کنند.

پلیس اروپا (یورو پل) در لاهه هلند اعلام کرد که این مانور چند روزه همکاری ها در این زمینه ها را آزمایش می کند. هم زمان یورو پل یک توافق نامه همکاری با واحدهای پلیس 31 کشور اروپایی را امضا کرده است.

"کاترین د بول" رئیس یورو پل در لاهه اعلام کرد که همکاری تنگاتنگ و هماهنگی واحدهای ویژه با توجه به خطر روزافزون ترور و تهدیدهای روزافزون از طرف جنایت های سازمان دهی شده امری غیر قابل اجتناب و ضروری است.

وزیر کشور اتریش هم که به عنوان رئیس دوره ای فعلی اتحادیه اروپا مطرح است و این قرارداد را امضا کرده است از یک اعلام مبارزه با تروریسم بین المللی و جنایات سازمان دهی شده سخن گفت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۴۸۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان