//
کدخبر: ۱۲۹۸۱۳ //
در آستانه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل؛

آمریکا درخواست دیدار با مقامات ایرانی را تکرار کرد

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا که کشورش توافق بین المللی برجام را نقض کرده و یکطرفه از آن خارج شده است، امروز و در آستانه هفتاد و سومین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل از آمادگی دونالد ترامپ برای دیدار با حسن روحانی رئیس جمهوری ایران خبر داد؛ درخواستی که بیشتر از یک ماه پیش نیز، از سوی رئیس جمهوری آمریکا مطرح شده بود.

آمریکا درخواست دیدار با مقامات ایرانی را تکرار کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 پیش از این رئیس جمهوری آمریکا در مرداد ماه درخواست مذاکره بدون پیش شرط با رئیس جمهوری ایران را مطرح کرده بود که رئیس جمهوری ایران درپاسخ به این درخواست همتای آمریکایی خود گفته بود: مذاکره همزمان با تحریم چه معنایی دارد؟

پمپئو در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز آمریکا اعلام کرد که ترامپ آماده ملاقات با مقام های ایران در نشست مجمع عمومی سازمان ملل است.

وزیرخارجه آمریکا در حالی از اعلام آمادگی ترامپ برای دیدار با مقامات ایران سخن گفت، مدعی شد: آمریکا نشانی از تغییر رفتار ایران مشاهده نکرده است.

«برایان هوک»رئیس گروه موسوم به«اقدام ایران»در وزارت امورخارجه آمریکا نیز روز شنبه در گفت و گو با روزنامه الشرق الاوسط با تکرار خواست مقام‌های این کشور برای مذاکره با تهران گفت: اگر مقام‌های ایرانی تصمیم به اتخاذ مسیر متفاوتی بگیرند، آماده‌ایم برای ارائه امتیازهای بسیار گفت وگو کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۹۸۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان