//
کدخبر: ۱۲۷۴۳۶ //

تاکید صلیب سرخ جهانی بر ضرورت پایبندی رژیم صهیونیستی به قوانین بین‌المللی

کمیته بین‌المللی صلیب سرخ بر ضرورت پایبندی رژیم اشغالگر قدس به قوانین بین‌المللی انسانی درباره روستای الخان الاحمر در کرانه باختری اشغالی تاکید کرد.

تاکید صلیب سرخ جهانی بر ضرورت پایبندی رژیم صهیونیستی به قوانین بین‌المللی
به گزارش فرتاک نیوز،

رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ از تصمیم رژیم صهیونیستی برای تخریب منازل و تاسیسات دیگر در روستای الخان الاحمر در منطقه موسوم به ج در کرانه باختری اشغالی به شدت ابراز نگرانی کرد.

دیوید کین رئیس دفتر کمیته بین المللی صلیب سرخ در قدس اشغالی هشدار داد تخریب این روستا به شکل اساسی بر زندگی ساکنان آن و کرامت انسانی آنها تاثیر منفی خواهد گذاشت.

وی افزود تا زمانی که سیاست تقسیم مناطق و برنامه‌ریزی در کرانه باختری در خدمت به ساکنانی که زیر سلطه اشغالگری قرار دارند، شکست می‌خورد،‌نمی‌توان از آن به عنوان بهانه و توجیهی برای از بین بردن اموال و دارایی‌ها استفاده کرد.

این مقام بین المللی بر ضرورت پایبندی رژیم صهیونیستی به قوانین بین المللی انسانی و تضمین حمایت و امنیت از ساکنانی که زیر سلطه اشغالگری قرار دارند و تضمین اینکه از زندگی طبیعی بر اساس قوانین بهره‌مند باشند، تاکید کرد.

دادگاه عالی رژیم ‌صهیونیستی چهارشنبه 14 شهریور حکم خود برای تخلیه روستای خان الاحمر را اعلام کرده و یک هفته به مردم این روستا برای تخلیه آن مهلت داد.

منابع رسانه‌ای صهیونیستی با اعلام این خبر تأکید کردند که دادگاه عالی رژیم صهیونیستی درخواست تجدیدنظر ارائه‌شده از سوی ساکنان این منطقه برای جلوگیری از تخلیه آن را نپذیرفته و اعلام کرد که عملیات تخلیه روستا باید طی یک هفته انجام شود.

روستای الخان الاحمر که بیش از 170 نفر در آن زندگی می‌کنند جزو 45 روستایی است که توسط رژیم صهیونیستی تخریب خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۷۴۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان