//
کدخبر: ۱۲۶۹۳۹ //
عربی 21:

مدیر شرکت بنادر دبی مخفیانه به فلسطین اشغالی رفت

پایگاه اطلاع رسانی ' عربی 21' گزارش داد که رئیس شرکت بین المللی 'بنادر دبی' مخفیفانه به فلسطین اشغالی سفر و با برخی از مقام های رژیم صهیونیستی با هدف توسعه روابط تجاری دیدار کرده است .

مدیر شرکت بنادر دبی مخفیانه به فلسطین اشغالی رفت
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از این پایگاه خبری عرب زبان ، ' سلطان احمد بن سلیم' رئیس هیات مدیره و مدیر اجرایی این شرکت طی ماه اگوست ( مرداد و شهریور) در سفر به فلسطین اشغالی با دو نفر از مقام های صهیونیست از جمله رئیس گمرک این رژیم دیدار و گفت وگو کرده است .

بر اساس این گزارش، شرکت بین المللی بنادر دبی روابط قوی با برخی شرکت های بزرگ رژیم صهیونیستی از جمله شرکت 'تسیم' به عنوان بزرگ ترین شرکت حمل و نقل دریایی این رژیم داشته است .

پیشترمجله ' جویش کرونیکل' از امضای قرارداد میان امارات و رژیم صهیونیستی در سال 2006 میلادی خبر داد و اعلام کرد که این قرارداد با هدف حمایت از شرکت بین المللی بنادر دبی برای به دست آوردن قراردادهای بزرگ در زمینه اداره بنادر در جهان از جمله اداره شش بندر در آمریکای شمالی ، امضا شده است .

حمایت دولت و شرکت های اسرائیلی از امارات با هدف افزایش حجم تجارت میان دو طرف صورت گرفته است .

روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی تنها محدود به روابط اقتصادی نیست . دو طرف بارها در رزمایش های هوایی که در کشورهای مختلف برگزار شده است ، مشارکت داشته اند.

همچنین به تازگی فاش شد که دولت امارات با همکاری یک شرکت امنیتی رژیم صهیونیستی اقدام به جاسوسی از برخی شخصیت های عربی منطقه از جمله امیر قطر و نخست وزیر لبنان کرده است .

اسناد منتشر شده از سوی مخالفان اماراتی نشان می دهد ' یوسف العتیبه ' سفیر امارات در آمریکا یکی از اشخاص موثر در تسریع و توسعه روابط دو رژیم محسوب می شود.

منابع فلسطینی 22 مرداد ماه گذشته از سفر محرمانه یک هیات 5 نفره امنیتی اماراتی به ریاست 'علی محمود الشامسی' رئیس سازمان امنیت این کشور به فلسطین اشغالی خبر دادند.

روابط امارات و رژیم صهیونیستی طی ماههای اخیر گسترش زیادی داشته است. پایگاه اطلاع رسانی صهیونیستی ' آی 24' ششم ماه ژوئیه گذشته (15 تیر) به نقل از منابع خود خبر داد که پایگاه هوایی اسرائیل میزبان یک هیات نظامی اماراتی با هدف آموزش استفاده از جنگنده های پیشرفته ' f-35' بوده است .

همچنین برخی گزارش ها حاکیست که جنگنده های رژیم صهیونیستی که اخیرا مناطقی از باریکه غزه را بمباران کردند توسط خلبانان اماراتی هدایت می شدند.

منابع خبری رژیم صهیونیستی روز 14 مرداد اعلام کردند که دولت امارات با برافراشته شدن پرچم این رژیم در جریان مسابقات جایزه بزرگ جودو که در ابوظبی برگزار خواهد شد، موافقت کرده است.

'میدل ایست مونیتور' در اسنادی که از 'ویکی لیکس' منتشر کرد، افزود که هماهنگی های اقتصادی ، دیپلماتیک ، امنیتی و نظامی به سرعت بین امارات و اسرائیل در حال شکل گیری است که نقش عمده در این زمینه را ' یوسف العتیبه ' سفیر امارات در آمریکا دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۶۹۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان