//
کدخبر: ۱۲۱۵۹۴ //

بولتون:تحریم روسیه تا زمان تغییر رفتار مسکو ادامه خواهد داشت

خبرگزاری رویترز نوشت: جان بولتون مشاور امنیت ملی دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا گفت که تحریم های آمریکا علیه روسیه تا زمان تغییر رفتارهای مسکو باقی می ماند.

 بولتون:تحریم روسیه تا زمان تغییر رفتار مسکو ادامه خواهد داشت
به گزارش فرتاک نیوز،

 این خبرگزاری امروز (جمعه) افزود: مشاور امنیت ملی آمریکا در یک کنفرانس خبری در کیِ یف اوکراین اعلام کرد وی به پترو پروشنکو رئیس جمهوری اوکراین گفته مسکو نباید در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده اوکراین دخالت کند.

واشنگتن با ادعای دخالت مسکو در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا، تحریم هایی را علیه روسیه اعمال کرده است.

آمریکا از سال 2014 و پس از آغاز مناقشه در اوکراین، چندین بسته تحریم های اقتصادی و مالی علیه روسیه وضع کرده و کشورهای دیگر را نیز وادار به پیوستن به این تحریم ها نموده است.

از انتخابات سال 2016 ریاست جمهوری آمریکا، روابط واشنگتن و مسکو بدتر از گذشته شد و با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از سیاستمداران آمریکایی، روسیه را به دخالت در انتخابات این کشور متهم کرده بودند، دولت ترامپ نیز رویکردی سخت تر از روسای جمهوری قبلی نسبت به روس ها به کار برد.

مقام‌های ارشد امنیتی آمریکا پیشتر درباره تهدید سایبری روسیه در انتخابات میاندوره‌ای کنگره هشدار داده و گفتند دولت ۳۸۰ میلیون دلار برای تامین امنیت انتخابات در ایالت‌های مختلف اختصاص داده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۱۵۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان